نصیری در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

حق بیمه استعدادهای برتر را بنیاد ملی نخبگان پرداخت می‌کند

مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: شناسایی، معرفی و پرداخت حق بیمه استعدادهای برتر به عهده بنیاد ملی نخبگان است.

 سیروس نصیری مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شناسایی نخبگان از طریق دانشگاه‌ها اظهار کرد: براساس این تفاهم‌نامه مسئولیت انتخاب نخبگان و استعدادهای برتر مشمول این طرح و شناسایی و معرفی فرد نخبه به عهده بنیاد ملی نخبگان است.

وی در خصوص مشمولان واجد شرایط این طرح افزود: افرادی که براساس مقررات مربوطه بنیاد مذکور نخبه شناخته شده و هیچ رابطه‌ حقوقی با دانشگاه و این بنیاد نداشته و تنها کار پژوهشی انجام می دهند تحت پوشش بیمه نخبگان قرار می‌گیرند.

مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، با بیان اینکه این بنیاد حق بیمه نخبگان را در قالب روابط و مقررات مربوط به قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد پرداخت می‌کند گفت: بعد از انعقاد قرارداد به صورت انفرادی برگه‌های پرداخت حق بیمه بطور تجمیعی و در قالب لیست ، ملزم به یک برگه پرداخت حق بیمه به طور کلی صادر، و طی نامه ای به نماینده آن بنیاد در استان مربوطه تحویل می‌شود.

نصیری در پایان گفت: بنیاد ملی نخبگان موظف است نسبت به پرداخت حق بیمه در مهلت قانونی به حساب سازمان تامین اجتماعی اقدام کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار