ثقفی: با استعدادیابی آینده رکابزنان تضمین می شود

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان گفت: با استعدادیابی آینده رکابزنان را تضمین و این رشته را قوی تر می کنیم.

علی ثقفی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: از سال 93 هدف اصلی را گذاشتیم روی پتانسیل های جدید و 2 همایش همگانی و استعدادیابی برگزار کردیم.
 
وی افزود: باشگاه تریال دوچرخه سواری هیئت راه اندازی شد تا در ایام سرما و هوای بارانی و سرد بتوانند در داخل سالن تمرین کنند.
 
به دنبال میزبانی برای لیگ کورسی جوانان هستیم
 
رئیس هیئت استان همدان فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مسابقات فدراسیون تشریع کرد: امسال به دنبال گرفتن میزبانی مسابقه لیگ کورسی جوانان هستیم.
 
ساماندهی در رشته کراس کانتری و دانهیل
 
ثقفی رئیس هیئت استان همدان در خصوص کمیته کوهستان این هیئت خاطر نشان کرد: در زمینه کراس کانتری و دانهیل ساماندهی لازم صورت گرفته و در مسابقات لیگ محمد اردلان مدال نقره گرفت و همین ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور مدال طلا کسب کرد همچنین قیاسی در رشته کراس کانتری مدال برنز دریافت کرد.
 
رشتهBMX را توسعه می دهیم
 
ثقفی رئیس هیئت استان همدان در خصوص رشته BMX و فعالیت‌های این استان در این رشته تاکید داشت: BMX یک رشته المپیکی محسوب می شود و توجه ویژه ای به آن می شود چون دارای قابلیت های خوبی است.
 
وی افزود: ما یک منطقه ای پارک مانند را برای BMX و رشته تریال احداث کردیم البته رشته BMX هنوز فعال نشده و رشته جدیدی است اما ما در همدان 18 رکابزن در این رشته داریم.
 
ثقفی اظهار داشت: پارسال مدرسه دوچرخه سواری در رشته کورسی و کوهستان برای بانوان و آقایان برای گروه سنی 8 تا 14 سال احداث کردیم.
 
برگزاری دومین مرحله کورسی همدان
 
ثقفی رئیس هیئت استان همدان در خصوص دومین مرحله برگزاری رشته کورسی دوچرخه سواری بیان داشت: دومین مرحله رشته کورسی همدان در شهرستان نهاوند و ماه رمضان برگزار می شود و یک مرحله آن در اسدآباد و مرحله سوم در ملایر برگزار می شود.
 
وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان را با حضور 3 ورزشکار از استان همدان که 2 نفر آنها از تیم بزرگسالان و یک نفر از تیم امید شرکت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار