تور فرانسه 2015

پیراهن طلایی بر تن فابیان کانچلارا

در پایان دومین مرحله از گرند تور دوچرخه سواری فرانسه فابیان کانچلارا پیراهن طلایی تور را بر تن کرد .

به گزارش  خبرنگار سایر حوزه های  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در پایان دومین مرحله از گرند تور دوچرخه سواری فرانسه 2015 که به مسافت 166 کیلومتر برگزار گردید آندره گریپل از تیم لوتو - سودال بلژیک زودتر از سایر دوچرخه سواران از خط پایان گذشت پتر ساگان از تیم تینکوف - ساکسو دوم شد و فابیان کانچلارا از تیم ترک فکتوری آمریکا بر سکوی سوم قرار گرفت . 

تا این لحظه در مجموع امتیازات کلی تور فابیان کانچلارای 34 ساله از تیم ترک فکتوری آمریکا با زمان 3 ساعت و 44 دقیقه و 1 ثانیه پیراهن طلایی تور را بر تن کرد .

آندره گریپل از تیم لوتو - سودال بلژیک در جایگاه اول جدول امتیازی قرار دارد و پیراهن سبز را در مرحله سوم بر تن می کند ، تام دومولین از تیم جاینت - آلپسین آلمان نیز برسکوی اول جوانترین دوچرخه سوار تور قرار گرفت و پیراهن سفید را بر تن خواهد کرد .

در مجموع تیمی نیز تیمهای بی ام سی ریسینگ از امریکا، کویک استپ از بلژیک و اسکای از انگلستان به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار دارند .

مرحله سوم این دوره از تور فرانسه ساعاتی دیگر از شهرآنورس در کشور بلژیک به مسافت 159 کیلومتر آغاز خواهد شد و در شهر هوی بلژیک پایان می یابد .

در این دوره از تور فرانسه دو کشور هلند و بلژیک میزبانی مراحل اول تا چهارم تور را بر عهده دارند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار