سال پرکار دوچرخه سواران پیست

دوچرخه‌سواران پیست در سال 94 مسابقات مهمی را اعم از بین‌المللی و داخلی پیش روی دارند.

چایچی، مربی تیم ملی پیست دوچرخه‌سواری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران عمده فعالیت‌های دوچرخه‌سواران را در بخش پیست تشریح کرد.

** کسب سهمیه المپیک  
چایچی در مورد فرصت‌های کسب سهمیه المپیک گفت: مسابقات کسب سهمیه چند مرحله در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

نفراتی که برای حضور در مسابقات کسب سهمیه در نظر گرفته می‌شوند از بین ورزشکارانی هستند که در مسابقات انتخابی و کشوری حضور دارند و پس از کسب رکورد موردنظر انتخاب و به مسابقات کسب سهمیه اعزام می‌شوند.

در مورد دانشور به دلیل اینکه وی رتبه 28 رنکینگ جهانی را دارد وضعیت کمی متفاوت است و وی به صورت خودکار در رقابت‌های المپیک حضور خواهد داشت.

** مسابقات قهرمانی جهان
مربی تیم ملی پیست دوچرخه‌سواری در مورد حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان تصریح کرد: این رقابت‌ها اواخر شهریور ماه در شهر ریسموند امریکا در بخش جاده برگزار خواهد شد و رکابزنان منتخب ما بعد از مسابقات داخلی برای حضور در مسابقه قهرمانی جهان اعزام خواهند شد.

** کاپ‌های جهانی دوچرخه سواری
مربی تیم ملی پیست فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص کاپ‌های اول، دوم و سوم جهانی بیان داشت: کاپ یک جهانی 8 آبان ماه سال جاری در کشور کلمبیا برگزار می‌شود که از میان رکابزنان منتخب به منظور کسب تجربه نفرات برتر را اعزام خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: کاپ دوم جهانی 14 مهر ماه در کشور نیوزیلند و کاپ سه جهنی 5 بهمن ماه سال جاری در کشور هنک‌کنگ برگزار خواهد شد و تیم ملی منتخب ما در ماده پیست حضور خواهد داشت.

چایچی اظهار داشت: البته تازمان برگزاری مسابقات اتفاقاتی از جمله زمین خوردن یا آسیب‌دیدگی رکابزنان منتخب ممکن است پیش بیاید اما سعی ما بر این است تا بهترین نفرات را انتخاب کنیم.

** مسابقات آسیایی دوچرخه‌سواران
چایچی مربی تیم ملی پیست دوچرخه‌سواری در خصوص برگزاری این مسابقات و اهدافی که به منظور شرکت در آن دنبال می‌کنند، گفت: مسابقات قهرمانی آسیا اواخر دی ماه سال 94 در  
ژاپن برگزار می‌شود و حضور در آن را برای به دست آوردن کسب سهمیه و خوش درخشیدن دنبال خواهیم کرد.

** رتبه‌بندی رکابزنان بعد از مسابقات قهرمانی کشور
چایچی در خصوص مسابقات قهرمانی کشور که باید 20 روزه به اتمام برسد و نتایجش به فدراسیون جهانی دوچرخه سواری ucl اعلام می‌شود، تصریح کرد: چهارشنبه و پنج‌شنبه سوم و چهارم تیر ماه جاری آخرین مرحله مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان به پایان می‌رسد و نتایج آن به فدراسیون دوچرخه‌سواری ucl اعلام خواهد شد تا رکابزنان رتبه‌بندی شوند و با توجه به رده‌بندی ها اردوهای تدارکاتی در رده‌های سنی مختلف برای بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

وی افزود: اردوی جاده دوچرخه‌سواری در سطح مقطعی برای رکابزنان در مشهد یا تهران برگزار می‌شود زیرا این دو شهر برای ماده جاده مناسب‌تر از شهرهای دیگر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار