انعقاد قرارداد رژیم صهیونیستی با شرکت لاکهید مارتین آمریکا

شرکت پیشرفته "لاکهید مارتین" آمریکا دومین قرارداد خود برای ارتقای توانمندی‌های سایبری و پیشرفت علوم و فناوری رژیم صهیونیستی را در خاک اراضی اشغالی فلسطین امضا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تایمز آو اسرائیل، وزارت علوم و فناوری رژیم صهیونیستی امروز در راستای تقویت امنیت سایبری و ارتقای آموزش‌های مربوط به علوم مهندسی، ریاضیات و فناوری، دومین قرارداد کاری مشترک خود با شرکت لاکهید مارتین آمریکا را در خاک اراضی اشغالی فلسطین امضا کرد.

هدف از این اقدام، ایجاد نسل جدیدی از متخصصان و نخبگان علوم و فناوری پیشرفته در رژیم اشغالگر قدس معرفی شده است که با توسل به آن بتواند به رؤیای یکه‌تازی خود در حوزه امنیت سایبری دست یاید.

در حال حاضر، بیش از 300 شرکت نوپای فعال در عرصه امنیت سایبر در خاک اراضی اشغالی فلسطین مشغول به کار هستند که توانسته‌اند همراه با شرکت‌های کهنه‌کاری همچون شرکت CheckPoint، مجموع 10 درصد از کل سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی در این حوزه را از آن خود کند.

"دانی دانون"، وزیر علوم و فناوری رژیم صهیونیستی، در حاشیه امضای قرارداد با "پاتریک دِوار"، رییس شرکت لاکهید مارتین آمریکا، گفت: "مطالعات ما نشان داده شکاف قابل ملاحظه‌ای میان سطح فناوری و میزان تأثیرگذاری آموزش علوم به کودکان و نوجوانان ما وجود دارد. ایجاد فرصت برای برخورداری همه کودکان و نوجوانان اسرائیل در فراگیری علوم و فناوری‌های پیشرفته، نکته کلیدی رشد و پیشرفت آینده ما است."

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار