سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

فناوری هسته ای مساوی با تحول عظیم در حوزه بهداشت ودرمان ایران

محمد حسین قربانی گفت : فناوری هسته ای مساوی با تحول عظیم در حوزه بهداشت ودرمان ایران محسوب می شود و بخشی از این مسیر با تحول سلامت دولت تدبیر و امید طی شده است.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، محمد حسین قربانی در مورد امضاء لایحه "الزام دولت به حفظ دستاورد های هسته ای " گفت: مجلس شورای اسلامی با ارائه این لایحه با دولت تدبیر و امید در راستای حفظ دستاورد های نظام جمهوری اسلامی ایران در روند مذاکرات اتمام حجت کرده است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : فناوری هسته ای تنها جنبه نظامی ندارد بلکه در حوزه فناوری های علمی و پزشکی محور رشد و تحول در راستای رفع کمبود ها و خلاء ها محسوب می شود.

قربانی با تاکید بر اینکه هم اکنون ایران اسلامی زیر سایه تحریم ها و فشار های اقتصادی ناجوانمردانه استکبار جهانی توانسته گام های بلندی را در عرصه پزشکی دنیا بردارد ، اضافه کرد : با تکیه برفناوری های هسته ای واردات بخشی از اقلام دارویی پزشکی کاهش یافته است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : ایران اسلامی با اتکا به دانش دانشمندان و نخبگان جوان خود حرکت پر سرعت در مسیر پیشرفت را در پیش گرفته است.

انتهای پیام/س  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.