تبریز؛

تجهیز بيش از 50 درصد واحدهاي صنفي آذربایجان شرقی به صندوق مكانيزه

قائم مقام امور تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربايجان شرقي گفت : نيمي از آن دسته از واحدهاي صنفي كه طبق قانون ملزم به نصب صندوق مكانيزه مكانيزه بودند اين دستگاه را در واحدهاي خود نصب كردند .

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز ؛ به نقل ازروابط عمومي سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربايجان شرقي غلامعلي راستي با اعلام اين خبر افزود : سامانه صندوق فروش از جمله فناوری هایی است که نصب آن به منظور صدور و ارائه فاکتور توسط فروشندگان انجام می پذیرد و این سامانه دارای امکانات و مزایایی است که روند داد و ستد و خدمات رسانی را برای صاحبان مشاغل و کالا ها به شکلی مطلوب و مفید تسهیل می‌کند .

وي ادامه داد : نصب و بکارگیری سامانه صندوق فروش ، صرفه جویی در زمان ، هزینه ها و سرعت بخشیدن به کسب و کار و کاهش هزینه های انسانی را به دنبال خواهد داشت .

وي همچنين اعلام كرد : طبق برنامه هدفگذاري شده در حوزه اصناف در سال 94 تعداد واحدهاي صنفي داراي پروانه كسب را به 95 درصد افزايش دهيم .

معاون اموربازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اعلام صدور 10 مجوز فروشگاه بزرگ در استان گفت : در سال جاري 10 مجوز ديگر نيز صادر خواهد شد .

وي همچنين از برگزاري انتخابات 46 اتحاديه در سال 94 خبر داد .
 انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.