اجرای طرح جمع آوری بازارهای موقت در شهر پرند

شهردار پرند گفت: شهرداری در طرح ضربتی، اقدام به جمع آوری بازار روزهای موقت فاقد مجوز می کند.

علی یحیی پور شهردار پرند در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: ‌در حال حاضر دو بازار میوه و تره بار شهرداری در فازهای صفر و دو فعال است و تا چند ماه آینده سومین میدان تره بار نیز در خیابان ستاره به بهره برداری می رسد. 

وی ادامه داد: با توجه به استقرار و احداث این بازار روزها،‌ بازار روزهای موقت چهار باغ و فدک که در زمان مدیریت شرکت عمران تاسیس شده و وجاهت قانونی ندارد جمع آوری می شود.

شهردار پرند علت جمع آوری این بازارهای موقت را بر هم زدن سیمای بصری شهر و عدم نظارت بر عرضه کالا ها خواند و افزود: ‌جانمایی این بازارها موقت بدون کارشناسی انجام شده و کالاهایی که در این جایگاهها عرضه می شود از نظر قیمت،‌ نوع و کیفیت مورد تایید و نظارت شهرداری نیست. 

یحیی پور در ادامه گفت:‌ شهروندان پرند می توانند جهت تامین مایحتاج خود به بازار روزها و میادین تحت نظارت شهرداری پرند که قانونی است مراجعه کرده و اجناس خود را با قیمت و تعرفه سازمان میادین میوه و تره بار تهران خریداری کنند. 

وی در پایان تصریح کرد:‌ کلیه اجناس و کالاهای عرضه شده در میادین میوه و تره بار شهرداری پرند تحت نظارت و کنترل بازرسان شهرداری است و شهروندان می توانند در صورت هر گونه تخلف مراتب را به شهرداری اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار