کاشت نهال در 2 هکتار از اراضی ورودی شهر پرند

به منظور توسعه فضای سبز شهری و افزایش سرانه فضای سبز شهر جدید پرند، از ابتدای امسال کاشت نهال از گونه های متنوع و سازگار با آب، خاک و هوای پرند در پارک ها، خیابان ها، معابر، میادین و ریفیوژ وسط بلوارها آغاز شده است.

رضا مبتکر سهزابی سرپرست فضای سبز شهرداری پرند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهارکرد: با توجه به برنامه های شهرداری در زمینه توسعه فضای سبز و همچنین لزوم افزایش سرانه فضای سبز در پرند که علاوه بر زیباسازی منظر شهری به تلطیف هوا نیز کمک می کند، این طرح اجرا می شود.

وی ادامه داد: با نظر کارشناسان فضای سبز شهرداری گونه های مقاوم و مناسب با اقلیم آب و هوای شهر پرند انتخاب شده که تا 10 روز آینده کارغرس آنها پایان خواهد یافت.

سر پرست فضای سبز شهرداری پرند افزود: گونه های مختلفی از قبیل توت کاکوزا، زیتون روغنی، ابریشم مصری، عرعر و خر زهره، غرس و برای کاشت انتخاب شده که این روند روزانه و با نظارت کارشناسان فضای سبز در محل های مشخص کاشته خواهد شد تا زمینه ی توسعه فضای سبز شهر جدید پرند را فراهم کند. 

مبتکرسهزابی تصریح کرد: 15 هزار درخت ودرختچه  از این گونه ها که نهال های 5 ساله، 3 ساله و 2 ساله هستند در لاین شمال ورودی شهر و بلوار باهنر کاشته می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
ساخت مسکن مهر بدون زیرساخت بدون حمل و نقل. بدون بیمارستان بدون مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
شهر پرند یک بیابان خشک و لم یزرع بدون امکانات رفاهی درمانی تفریحی فضای سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
درختکاری خوبه ولی ساخت مترو پرند واجب تره
آخرین اخبار