صفحات اجتماعی روزنامه‌ها در قاب اجتماعی باشگاه خبرنگاران:

پیشخوان اجتماعی 6 تیر 1394

"تولید زیر پله‌ای برندهای لوازم آرایشی و کمین در روزنامه‌ها با چک‌های سرقتی" موضوعاتی است که روزنامه‌های کشور در صفحات اجتماعی امروز خود به آن پرداخته‌اند.

پیشخوان اجتماعی 6 تیر 1394به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روزنامه جام جم در گزارشی با عنوان تولید زیر پله‌ای برند‌های لوازم آرایشی، نگاهی به وضعیت نامناسب توزیع 80 درصد برند‌های لوازم آرایشی و بهداشتی در بازار و جعلی بودن آن‌ها، پرداخته و می‌نویسد: 80 درصد برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی که در بازار داخل توزیع می‌شود، جعلی است.

اوریف لیم، بورژوا، مای بلین، جورجیو، ورساچی و هر برند مشهور دیگری که فکرش را بکنیم، در همین زیر پله‌های تهران و خیلی از شهرهای دیگر تولید و عرضه می‌شود، به طوریکه این روزها جعل برندهای مشهور لوازم آرایشی – بهداشتی و عطرها به حدی رونق پیدا کرده است که تقریبا دیگر مشتری نمی‌تواند جنس اصل را از تقلبی تشخیص دهد.

"رشد 55 درصدی آمار زنان سرپرست خانوار، پارک در پیاده رو جریمه 20 هزار تومانی دارد، تهیه طرح ملی سبک زندگی در عصر رسانه، و سرانه تولید زباله ایرانیان روزانه 75 گرم" از موضوعات دیگری است که روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود آن را بررسی کرده است.

روزنامه جام جم را ورق بزنیم، به گروه شوک روزنامه ایران می‌رسیم که به خبر کمین در روزنامه‌ها با چک‌های سرقتی پرداخته است.

ماجرا از این قرار است که علی جوان 24 ساله با آگهی فروش چک‌هایی برای ضمانت به کمین و زنان ساده لوح می‌نشست تا پول‌های بادآورده را به جیب بزند. این در حالی است که پس از تحقیقات پلیس به دست ماموران کلانتری 139 مرزداران، شناسایی و دستگیر شد.

بررسی‌های پلیس نشان داد چندی پیش این جوان 24 ساله با دادن 3 چک بانکی به جای ضمانت در یک شرکت خصوصی مشغول به کار شده است و پس از گذشت مدتی کوتاه، 8 میلیون تومان تجهیزات رایانه‌ای را از شرکت تحویل گرفته و با سرقت آن‌ها گریخته است، تا اینکه مسئولان شرکت چک‌های ضمانت وی را به بانک برده و خود را در برابر 3 چک سرقتی دیدند و پی بردند مرد فراری از همان لحظه نخست سعی در فریب مسئولان شرکت داشته است.

جزئیات مسمومیت 17 کودک در استخر ارومیه، جنایت پسر در ایستگاه تاریک افیون پدر، حمله وحشیانه با اسید به خانه برادر و پرونده مرگ 3 معلول آسایشگاه پدر بزرگ روی میز قاضی، از موضوعات دیگری است که گروه شوک روزنامه ایران به آن پرداخته است.

روزنامه بعدی ما، روزنامه همشهری است که روزنامه‌ای منتسب به شهرداری تهران است و در صفحه شهری امروز خود به موضوع "قانون شکنی سازه بی مجوز میدان سپاه ادامه دارد"، پرداخته، روزنامه نگار می‌نویسد؛ ساخت و ساز غیر مجاز در پادگان شمالی میدان سپاه همچنان ادامه دارد، حتی دستور توقف نهادهای قضایی نیز نتوانسته موجب توقف این ساخت و ساز شود و امارت کلاه فرنگی آخرین بازمانده کاخ عشرت آباد را نجات دهد.

در ادامه این روزنامه به مطالبی همچون برقراری نظم و انضباط اولویت نخست پایتخت، 110 روز برنامه فرهنگی در 30 نقطه تهران، نگاهی انداخته است.

از خبرهای شهر تهران در روزنامه همشهری به روزنامه هفت صبح می‌رسیم که در صفحه زیر آسمان شهر خود به موضوع دلالان دروغگو در کمین ایرانیان، پرداخته و می‌نویسد؛ آگهی‌های جذاب فروش ملک در کشورهای همسایه به ویژه ترکیه هر روز به تعداد خریداران این املاک اضافه می‌کند و دلالان با وعده‌های غیر واقعی ایرانیان را به این بازارها می‌کشانند.

این روزنامه در ادامه به مطالبی همچون بازار خرید و فروش مسکن در کشورهای همسایه ایران، سرمایه گزاری ایران در بازار خرید و فروش دبی، بازار داخل دلالان فروش مسکن در ترکیه، راه اندازی نمایندگی فروش املاک ترکیه در تهران، فروش آپارتمان‌های گران قیمت در روستاها، سایت‌های اینترنتی فروش آپارتمان‌های لوکس در فاصله 5 کیلومتری مرکز آلانیا و... اشاره می‌کند.

در پایان نیز این روزنامه در صفحات پرونده روز، تازه‌های دانش و فناوری، زیر آسمان شهر و راهنمای بازار خود موضوعات دردسرهای دنیای مجازی برای مسئولان حقیقی، مایکروسافت در انتظار تغییرات گسترده مدیریتی، افزایش حضور گردشگران ایران در ترکیه و آنچه باید درباره بیمه بدنه بدانید را بررسی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار