مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد:

بانک پاسارگاد اقدام به برگزاری جشنواره‌ای با عنوان جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد کرد

بانک‌پاسارگاد طی فراخوانی از فیلمسازان و علاقمندان به این هنر دعوت کرده‌است در نخستین جشنواره فیلم کوتاه که توسط این بانک برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

به گزارشحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ بانک‌پاسارگاد طی فراخوانی از فیلمسازان و علاقمندان به این هنر دعوت کرده‌است در نخستین جشنواره فیلم کوتاه که توسط این بانک برگزار خواهد شد، شرکت کنند. خبرهای بسیاری از حضور و حمایت بانک‌پاسارگاد در بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری به چشم می‌خورد. حمایت‌هایی که باعث رونق و شکوفایی بسیار از این بخش‌ها شده‌است. علاوه بر این، بانک‌پاسارگاد کارنامه درخشانی از ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود بر جای گذاشته‌است که نشان از توجه و اهتمام مدیران آن به ارتقاء کیفیت سطح زندگی و پیشرفت جامعه در قسمت‌های مختلف شده‌است. 

خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در خصوص برگزاری جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد گفت: بانک پاسارگاد به دنبال حمایت‌های خود از فعالیت‌های فرهنگی و هنری، اقدام به برگزاری جشنواره‌ای با عنوان جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد کرده ‌است. هدف اصلی این بانک در برگزاری این جشنواره، ایجاد فرصت برای ارائه ایده ها و نگاه‌های مختلف فیلمسازان و علاقمندان به این رشته به محورهای اصلی جشنواره است. محورهایی که امروزه دغدغه بسیاری از مسئولان، مردم و کارشناسان است. در حقیقت بانک‌پاسارگاد با این ابتکار، علاوه بر ایجاد زمینه‌ای مناسب جهت نشان دادن توانمندی هنرمندان کشور و کشف استعدادهای پنهان در زمینه فیلمسازی، توجه علاقمندان را به دغدغه‌های اساسی و مهم کشور جلب کرده‌است. 

وی ادامه داد: حفظ محیط‌زیست و منابع ملی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و همچنین معرفی یکی از خدمات، محصولات یا ویژگی‌های بانک‌پاسارگاد به عنوان محورهای اصلی این جشنواره در نظر گرفته‌ شده‌اند. بانک‌پاسارگاد به عنوان یک بانک ‌سبز، توجه ویژه‌ای به بحث حفظ محیط‌زیست و منابع ملی دارد. تا آنجا که تاکنون عناوین بسیار مهمی مانند دریافت تندیس زرین همایش ملی انجمن متخصصان محیط‌زیست ایران، تندیس زرین اجلاس جهانی حامیان محیط‌زیست با رویکرد HSE و ... را از آن خود کرده‌است. این بانک در بحث تکریم خانواده و حقوق اجتماعی نیز فعالیت‌های ارزشمندی را انجام داده‌است. به عنوان مثال یکی از رویکردهای اساسی بانک‌پاسارگاد در حمایت از فیلم‌های مختلف، تکریم خانواده و حفظ بنیان آن است. بانک‌پاسارگاد گام‌های بسیار مثبتی در آزاد کردن زندانیان غیرمقصر و بازگشت آنها به آغوش خانواده برداشته‌است. این بانک همچنین اعتقاد دارد هم‌میهنان گرامی بهترین هستند و شایسته دریافت بهترین خدمات و محصولات. بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و نظرهای ایشان می‌تواند یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ارایه بهترین خدمات و محصولات باشد. مجموع این عوامل و نگاهی که به رسالت‌های اجتماعی در این بانک وجود دارد، از جمله دلایل تعیین محورهای فوق برای این جشنواره است. 

رفیعی افزود: بانک پاسارگاد برای عزیزانی که ایده‌های بسیار خوب و ارزشمندی در خصوص محورهای فوق دارند اما امکان تهیه و ساخت فیلم از این ایده‌ها را ندارند نیز یک بخش جنبی تعریف کرده‌است تا به بهترین ایده‌ها جوایزی را اهداء کند. 

مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در خصوص داوران این جشنواره خاطرنشان کرد: این جشنواره با حمایت بانک‌پاسارگاد، از سطح کیفی و هنری بسیار مطلوبی برخوردار است. حضور داورانی که خود از بزرگان و افراد بنام حوزه سینما هستند، موید این مطلب است. 

رفیعی در ادامه ضمن آماری از استقبال بسیار خوب علاقمندان از این جشنواره، به شرایط فیلم‌های ارسالی اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 200 نفر از علاقمندان به این حوزه در جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند. از این تعداد 22 نفر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال و 6 نفر در بخش جنبی جشنواره شرکت کرده‌اند. وی افزود: زمان آثار ارسالی نباید بیش از 180 ثانیه باشد، طرح و ایده اثر باید در یک صفحه A4 ارائه شده و سازندگان حداکثر تا پایان اَمُرداد 1394 فرصت دارند تا نسخه نهایی فیلم خود را همراه با عکس کارگردان برای دبیرخانه ارسال کنند. 

لازم به ذکر است که حقوق مربوط به آثار برگزیده و انتخابی متعلق به بانک پاسارگاد خواهد بود.

مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد همچنین به جوایز این جشنواره اشاره کرد و تصریح کرد: نفرات اول تا سوم در هر بخش به ترتیب تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 60 میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 40 میلیون ریال و تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال را از بانک پاسارگاد هدیه خواهند گرفت. همچنین به 3 ایده برتر در هر بخش که امکان ساخت پیدا نکرده اند، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 10 میلیون ریال پرداخت می‌شود. 

رفیعی در پایان ضمن اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی بانک‌پاسارگاد اضافه کرد: ‌پاسارگاد به عنوان آینه تمام نمای یک بانک موفق، توانسته‌است با برنامه‌ریزی و بهره‌مندی از بهترین‌های صنعت بانکداری، ضمن ارایه عملکردی موفق از فعالیت‌های اقتصادی، راه را برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود‌ هموار کند. شاهد این ادعا عملکرد درخشان این بانک در حمایت از فعالیت‌های ارزشمند هنری، تاریخی، فرهنگی، ورزشی و تلاش صادقانه در رفع مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی اجتماع است. به عنوان مثال اگر نگاهی به فعالیت‌های بانک‌پاسارگاد در حوزه فرهنگی و هنری بیندازیم، اقداماتی مانند حمایت از فیلم‌های مطرح و ماندگاری همچون جدایی نادر از سیمین-برنده جایزه اسکار- ، طبقه حساس، بهمن، ملبورن، من دیه گو مارادونا هستم، مرگ ماهی  و ساعت صفر، حمایت از انتشار کتاب شاهنامه شاه طهماسبی به عنوان فاخرترین کتاب تاریخی، هنری و فرهنگی کشور و اهدای آن به دانشگاه‌ها، حمایت از جشنواره جایزه بدیع‌الزمان فروزان‌فر استاد فرهیخته و دلسوز زبان و ادبیات پارسی، جمع‌آوری گنجینه‌ای از آثار هنرهای تجسمی بنام‌ترین هنرمندان ایران در موزه دائمی بانک‌پاسارگاد، حمایت از برگزاری دهمین جشن بازیگر توسط انجمن بازیگران خانه تئاتر، حمایت از چاپ و انتشار کتب مختلف، حمایت از چهاردهمین همایش حامیان نسخ خطی و انتخاب به عنوان حامی برگزیده نسخ خطی و ... در کارنامه این بانک به چشم می‌خورد. 

گفتنی است علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره به نشانی دبیرخانه به آدرس تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از نیایش، خیابان ارمغان غربی، پلاک68، طبقه 4 مراجعه و یا با شماره‌های 31و82893030-021  تماس بگیرند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.