قم؛

مقیمی: عنایت خاص رییس جمهور به قم

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دکتر روحانی عنایت خاصی نسبت به قم دارد.

محمدحسین مقیمی:عنایت خاص رییس جمهور به قمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از قم؛ محمد حسین مقیمی صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید استانداری قم در سالن امام جواد(ع) استانداری قم که بدون استاندار سابق قم برگزار شد گفت: دکتر روحانی عنایت خاصی نسبت به قم دارند و مشتاق هستند که این بتواند این شهر یک وضعیت مطلوبی را بدست آورد.

مقیمی تصریح کرد: قم 2 استعفا در استانداری خود داشت یکی استعفای حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش و دیگری استعفای معاون سیاسی و امنیتی این استان بود که در صورت استعفای استانداریک استان، معاون آن سرپرست می‌شد  و یک استان نباید حتی یک ورز هم بدون استاندار باشد.

وی با اشاره به سوابق حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش عنوان کرد: وی فردی سخت‌کوش بوده و هم چنین فعالیت های ایشان در استان قم کاملا واضح و مشخص است و جزو استانداران خوب و مطرح در کشور هستند.

معاون سیاسی وزیر کشوردر ادامه مطرح کرد: ما آقای فریدون همتی را به عنوان سرپرستی استانداری قم قرار می دهیم و امیدوارم همه مدیران قم همان طور که با آقای صالحی منش همکاری لازم و مناسب را داشتند با آقای همتی نیز این همکاری را ادامه دهند.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.