قزوین؛

برخورد با واحدهای گردشگری متخلف در ماه رمضان

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نظارت بر تاسیسات گردشگری استان توسط سازمان میراث فرهنگی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از قزوین؛نادر محمدی معاون گردشگری استان قزوین با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: به منظور نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت واحدهای گردشگری در نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در ماه رمضان طرح بازدید مشترک از تاسیسات گردشگری استان آغاز شد.

وی ادامه داد: با توجه به شروع ماه رمضان و همزمانی آن با شروع تعطیلات تابستانی و انجام سفرهای ضروری در مقاصد گردشگری کشور طرح بازدید از واحدهای اقامتی، رستوران‌های بین‌راهی، هتل‌ها و مجتمع‌های رفاهی در دستور کار قرار دارد.

به گفته‌ی محمدی این بازدیدها با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی صنعت و معدن، نیروی انتظامی تعزیرات، مرکز بهداشت، دامپزشکی و میراث فرهنگی انجام می‌شود و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح تجهیز و پاکیزگی نمازخانه‌های واحدها، جلوگیری از تظاهر به روزه‌خواری و هتک‌حرمت نسبت به فریضه الهی و حفظ شعائر ماه توسط کارکنان واحدها می‌باشد.

وی از شهروندان خواست تا جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی و تسریع در رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی مراتب را با شماره 33685024 در میان بگذارند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.