قزوین؛

آغاز مرحله دوم طرح تابستانی پلیس راه از عید فطر

طرح ویژه پلیس برای تعطیلات عید سعید فطر با 60 تیم ثابت و سیار در طول راههای اصلی و فرعی به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، رییس پلیس راه استان گفت: با آغاز مرحله دوم طرح تابستانی از عید فطر، پلیس راه با تخلفات رانندگی منجر به حادثه بطور قاطع برخورد خواهد کرد.

سرهنگ بهرام زینلی با اشاره به اینکه پلیس در طول اجرای طرح تابستانی با تخلفات حادثه خیز از جمله سرعت بالا، تغییر مسیر ناگهانی، سبقت های غیرمجاز و انحراف به چپ برخورد قاطعانه می کند،افزود: عوامل پلیس راه همچنین از رانندگان پرخطری که مبادرت به تخلفات راهنمایی و رانندگی کنند تست الکل نیز خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: در طول اجرای طرح تابستانی پلیس راه خودروهایی که با جرایم 10 میلیون و به بالا باشند را متوقف و آن را به پارکینگ هدایت خواهد نمود.

بگفته زینلی خودروهایی که اقدام به دو تخلف همزمان نظیر سرعت بالا و انحراف به چپ و یا لایی کشیدن بین خودروها کنند، ضمن جریمه، پلیس خودرو آنان را به مدت 72 ساعت نیز متوقف می نماید.

رییس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: با توجه به اینکه هرگونه تخلفات رانندگی در طول آزادراههای این استان از طریق دوربین های لحظه ای و کنترل سرعت ثبت و ضبط می شود، از رانندگان می خواهیم تا در طول سفر خود از هرگونه بی احتیاطی در زمینه اجرای قوانین رانندگی پرهیز کرده و ضمن احترام گذاشتن به قوانین، در طول مسیر نیز با ماموران پلیس مستقر در جاده ها همکاری لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.