ولایتی در دیدار با "چو تا یونگ":

داعش می‌خواهد سوریه را به آزمایشگاهی برای تمرین جنایات خود تبدیل کند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص با بیان اینکه داعش یکی از خشن‌ترین و خطرناک‌ترین گروه‌های تروریستی است، گفت: داعش می‌خواهد سوریه را تبدیل به آزمایشگاهی برای تمرین جنایات خود کند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با "چو تا یونگ" قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی اظهار داشت: داعش یکی از خشن‌ترین و خطرناک‌ترین گروه‌های تروریستی است که می‌تواند همه کشورها را تهدید کند.

وی با بیان اینکه داعش همه اعضای جامعه انسانی را اعم از مسیحی، مسلمان، بودایی و یهودی تهدید می‌کند، ادامه داد: جنایتکاران داعش می‌خواهند سوریه را به آزمایشگاهی برای تمرین جنایات خود تبدیل کنند.

ولایتی با اشاره به اینکه داعش در سوریه به هیچکس اعم از مرد و زن، نظامی یا غیرنظامی رحم نمی‌کند و افراد را به راحتی سر می‌برد، بیان کرد: کره جنوبی ارتباطات نزدیکی با برخی از کشورها که امروزه به عنوان حامی گروه‌های تروریستی محسوب می‌شوند، دارد؛ از این رو انتظار می‌رود که به آن‌ها یادآوری کند که اقدمات گروه‌های تروریستی تکفیری در منطقه، روزی دامن خود این کشورهای حامی را خواهد گرفت و لذا باید هرچه سریع‌تر از این حمایت‌ها دست بردارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار