در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«ترانه‌های قدیمی» زند وکیلی مرداد‌ماه منتشر می‌شود

«ترانه‌های قدیمی» عنوان اثر جدید «علی‌ زند وکیلی» است که مرداد‌ماه در اختیار مخاطبان حوزه موسیقی قرار خواهد گرفت.

علی زند وکیلی خواننده و نوازنده در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص جزئیات فعالیت‌های جدید خود در حوزه موسیقی گفت: آلبوم جدیدم مرداد‌ماه با اسم «ترانه‌های قدیمی» روانه بازار خواهد شد که بیشتر یک اثر بازخوانی شده ترانه‌های قدیمی خوانده شده توسط سایر هنرمندان است.

وی ادامه داد: از جمله قطعات این آلبوم می‌توان به «تا بهار دلنشین»، «به سوی تو»، «رفته»، «گلنار»، «زهره»، «شهرزاده‌ی رویا» و... اشاره کرد.

وی در حال حاضر در گروه زند بند در کنار برادرش محمد زند وکیلی فعالیت می‌کند پیرامون فعالیت قبلی‌اش با گروه دنگ‌شو گفت: دنگ‌شو یک گره سنتی تلفیقی است که افراد با استعدادی در آن فعالیت می‌کنند و من هم در بین گروه موفق دنگ‌شو، سابقه‌ی اجرا دو تیتراژ را با اسم‌های «دزد و پلیس» و «پژمان» را داشتم که این اتفاق برای من و گروه یک تجربه خوب بوده است.

وی در خصوص تأثیر همکاری گروه تلفیقی با خوانندگان سنتی در جهت پیشرفت موسیقی ایران عنوان کرد: هر چیزی که تفکری پشت آن باشد و تلفیق آن پیامی به همراه داشته باشد و محصول خوب و نتیجه بخشی از آن بدست بیاید قطعاً می‌تواند در کیفیت کارها و پیشرفت موسیقی نقش کمک‌ کننده و تأثیرگذاری داشته باشد.

زند وکیلی ادامه داد: من در حال حاضر تمام تمرکزم روی آلبوم جدیدم است و از گروه دنگ‌شو جدا شده‌ام و الان در کنار برادرم محمد زند وکیلی در گروه زند بند که از سال 90 تأسیس شد فعالیت  دارم.

سرپرست گروه زند‌ بند در پایان گفت: این گروه متشکل از 7 نفر نوازنده خواننده است که به زودی در سال 94 فعالیت‌های جدید و کارهای اجرایی تازه‌ای را در پیش رو خواهد داشت.

گفتنی است تا کنون از نزد وکیلی خواننده و نوازنده، سه آلبوم با نام‌های «میان تاریکی» (به همراه بابک غسایی)، «عبور از مه» (به همراه هامون به همراهی مقدم)، «دشت جنون» وارد بازار موسیقی شده و در بین مردم بخصوص نسل جوان باز خوردهای خوبی داشته است.

از جمله‌ کارهای شاخص وی در عرصه سینما می‌توان به تیتراژ سریال «شاهگوش» ساخته کمال تبریزی در شبکه خانگی اشاره کرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.