«سامان احتشامی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جشنواره موسیقی فجر بسیار فقیر و بی‌پول است

«سامان احتشامی» نوازنده مطرح و صاحب سبک پیانو در سی امین جشنواره موسیقی فجر در بخش جنبی به همراه مجید ناظم پور دو نوازی پیانو و بربط را در تالار رودکی اجرا می‌کنند.

سامان احتشامی، نوازنده مطرح و صاحب سبک پیانو در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، در خصوص حضورش در سی‌امین دوره جشنواره موسیقی فجر گفت: افتخار دارم که برای بیست و سومین بار در جشنواره موسیقی فجر شرکت می‌کنم و در بخش جنبی جشنواره قطعاتی را به همراه "مجید ناظم پور" در 27 بهمن ماه در دل جشنواره موسیقی فجر و در قلب گروهان در تالار رودکی اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌کنیم به دو بخش نوستالژیک برای ما ایرانی‌ها و قطعاتی که توسط ما ساخته شده است تقسیم می‌شود.

وی در خصوص جشنواره موسیقی فجر عنوان کرد: جشنواره موسیقی فجر فقیر و بی پول است و هر کسی که در این جشنواره شرکت می‌کند فقط برای عشق به موسیقی است.

وی افزود: به دو دلیل در جشنواره حضور دارم؛ دلیل اول حضور استادم "حسن ریاحی" به عنوان دبیر جشنواره است که از من شخصاً برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد و من هیچ وقت درخواست استادم را بی پاسخ نمی‌گذارم و همین طور مسئولان جشنواره که همه از گل‌های عرصه موسیقی هستند و دلیل دومم این بود که از دوران کودکی در جشنواره موسیقی فجر حضور داشتم و به هیچ عنوان بعد مالی آن برای من اهمیت ندارد.

احتشامی تصریح کرد: تنها جشنواره‌ای که یک مقدار برایش تبلیغ می‌شود و خبرنگار‌‌ها در تکاپوی پوشش آن هستند همین جشنواره موسیقی فجر است و من در هر جشنواره‌ای که در این کشور برگزار شود شرکت خواهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره موسیقی فجر تنها نقطه امید هنرمندان موسیقی است و گرنه با درآمد جشنواره یک جفت کفش هم نمی‌توان خرید.

گفتنی‌ است؛ سامان احتشامی به همراهی علی زند وکیلی، پس از جشنواره در روزهای 5 و 6 اسفند کنسرت خود را برگزار خواهند کرد که فروش بلیت آن آغاز شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار