برنامه سومین روز جشنواره موسیقی فجر

«فرزاد فرزین» و «شهرام شکوهی» به روی صحنه می‌روند

یکشنبه 26 بهمن 20 اجرا در قالب بخش‌های مختلف جشنواره در سان‌های رودکی، ایوان شمس، فرهنگسرای نیاوران، ارسباران، برج آزادی، برج میلاد و تالار وحدت به صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر؛ فردا چهار اجرا در بخش استعدادهای درخشان، شش اجرا در بخش رقابتی، یک اجرا در بخش بین‌الملل، یک اجرای ویژه بانوان، دو اجرا از نسلی دیگر، دو اجرا در بخش نواحی و پنج اجرا از بخش جنبی به مخاطبان جشنواره ارائه می‌شود. 

در سومین روز جشنواره تکنوازی پیانو (شقایق خانی‌پور)، تکنوازی ویلن (امین غفاری)، دونوازی ویلنسل و پیانو (محمدحسین غریبی) و تریو پیانو، کلارینت و ویولا (متین لادانی) ساعت 15 در سالن رودکی اجرا می‌شود. 

در همین سالن ساعت 18:30 ارکستر ذهی پاتیک به سرپرستی حمید بنی سعید و ارکستر پاسارگاد به سرپرستی امین غفاری در بخش رقابتی به صحنه می‌رود و ساعت 21:30 سالن رودکی میزبان  رسیتال پیانو فرهنگ حکیمی‌نژاد است. 

ایوان شمس فردا ساعت 18:15 میزبان گروه زاگرس به سرپرستی ارج رحمانپور از بخش نواحی و ساعت 21 میزبان گروه ایرانی به سرپرستی پژمان طاهری از بخش جنبی جشنواره است. 

گروه ژیوار به سرپرستی ژیوار شیخ‌الاسلامی که شرکت‌کننده در دو بخش بانوان و نواحی جشنواره است فردا ساعت 18:15 در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود. 

فرهنگسرای ارسباران نیز ساعت 20 میزبان دو اجرا از بخش نسلی دیگر است. در این سالن تکنوازی سنتور کاوه شفیعی و نوای ارغنون به سرپرستی محمد عشقی به صحنه می‌روند. 

برج آزادی ساعت 18:15 میزبان دلشدگان مشهد به سرپرستی رامین میلانی و همنوازان شهریار به سرپرستی ایمان محمدقاسم است. ساعت 21 در این سالن گروه‌ آوازی پاسارگاد به سرپرستی حامد فقیهی و آنسامبل سازی و آوازی همگام به سرپرستی فرزین عابدی به صحنه می‌روند. 

در سومین روز جشنواره از بخش پاپ جشنواره شهرام شکوهی و فرزاد فرزین به ترتیب در ساعات 18:15 و 21 در برج میلاد به صحنه می‌روند.  
 
علاقمندان مي‌توانند اخبار و عكس‌هاي مربوط به اين جشنواره را در سايت www.fajrmusicfestival.com  و يا در اينستاگرام جشنواره به نشاني fajrmusicfestival30  مشاهده كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار