«بنیامین» در برج میلاد پرسه می‌زند

بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر، 24 قطعه از تازه‌ترین آثارش را برای علاقمندان اجرا می‌کند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، بنیامین بهادری امسال در بخش پاپ جشنواره موسیقي فجرحضور دارد و در دو نوبت روی صحنه برنامه اجرا می‌کند. 
 
بنیامین‭ ‬بهادری‭ ‬در‭ ‬سال‭ ‬۱۳۶۱‭ ‬متولد‭ ‬شد و ‬از‭ ‬کودکی‭ ‬علاقه‭ ‬بسیاری‭ ‬به‭ ‬فراگیری‭ ‬موسیقی‭ ‬داشت‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬سن‭ ‬۱۹‭ ‬سالگی‭ ‬نواختن‭ ‬گیتار‭ ‬را‭ ‬آغاز‭ ‬کرد‭.‬ پیش‭ ‬از‭ ‬شروع‭ ‬به‭ ‬کار‭ ‬حرفه‌ای‭ ‬ترانه‌سرایی می‌کرد و بعد از آن بود که آهنگسازی را به صورت جدی و حرفه‌ای آغاز کرد و آهنگسازی برای دیگر خوانندگان و آهنگسازی آلبوم ‬‮«‬گل‌‌‬های‭ ‬رنگین‭ ‬کمان»‬‭ ‬برای‭ ‬کودکان از جمله فعالیت‌های او در این دوره است. 

بهادری سرانجام ‬با ‬آلبوم‭ ‬۸۵‮ 58 وارد دنیای خـوانندگی‭ ‬شد و‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬آن‭ ‬دو‭ ‬آلبوم‭ ‬‮  «‬بنیامین‭ ‬۸۸‮»‬ ‬و‭ ‬‮«‬بنيامين‭ ‬93‮»‬ ‬و‭ ‬همچنین‭ ‬چندین‭ ‬تک‭ ‬آهنگ‭ ‬را‭ ‬نیز‭ ‬روانه‭ ‬بازار‭ ‬کرد‭.‬

وی‭ ‬تاکنون‭ ‬چندین‭ ‬کنسرت‭ ‬در‭ ‬داخل‭ ‬و‭ ‬خارج‭ ‬از‭ ‬ایران‭ ‬اجرا‭ ‬کرده‭ ‬است‭.‬

گروه بنیامین بهادری در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر، قطعات «لکنت»، «عاشق‭ ‬شدم»، «خاطره‌ها»، «اینم‭ ‬بـمونه»، «یادم‭ ‬میاد»، «رفیقا می گن»، «هفته به هفته» و« شومینه» را اجرا می کند.
 
آهنگسازی این قطعات را بهادری برعهده داشته، تنظیم آنها را مرحوم نیما وارسته انجام داده و فرید احمدی ترانه سرای این قطعات است. 

گروه بنیامین بهادری چهارشنبه 29 بهمن در دو نوبت ساعت 18:15 و 21 در برج میلاد تهران به صحنه می‌رود. 

در بخش پاپ سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، سیزده گروه در جشنواره حضور دارند. 
 
علاقمندان مي‌توانند اخبار و عكس‌هاي مربوط به اين جشنواره را در سايت www.fajrmusicfestival.com  و يا در اينستاگرام جشنواره به نشاني fajrmusicfestival30  مشاهده كنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار