گلچین آثار «حسام‌الدین سراج» در جشنواره موسيقی فجر

حسام الدین سراج به همراه گروه موسیقی «بیدل» گلچینی از آثار خود را در شیراز و در قالب جشنواره موسیقی فجر اجرا می‌کند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سی‌امین جشنواره موسیقی فجر، حسام الدین سراج خواننده موسیقی ایرانی یکی از چهره‌های شناخته شده است که در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر در شهر شیراز به اجرای برنامه می‌پردازد. 

سراج درباره حضورش در این جشنواره گفت: اجرای ما در 25 بهمن 1393 به همراه گروه «بیدل» در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود. در این اجرا مجموعه‌هایی از تصانیف و ساز و آواز را اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: قطعه‌های این اجرا شامل گلچینی از آثاری است که از 20 سال پیش تاکنون اجرا کرده‌ام كه همگی آنها توسط  رامین کاکاوند آهنگسازی شده است.

این خواننده موسیقی ایرانی درباره قطعه‌هایی که در این اجرا می‌خواند، گفت: در کنسرت شیراز قطعه‌هایی مانند «مستان سلامت می کنند»، «داغ جنون»، «ماه» و چند تصنیف دیگر را اجرا می کنیم. همچنین آوازهایی در دستگاه ماهور و نواز اجرا می‌شود. شعر آوازها از میان سروده‌های مولانا، حافظ و هوشنگ ابتهاج انتخاب شده است.

اعضای گروه موسقی «بیدل» در کنسرت شیراز عبارتند از: کورش بابایی، شهرام میرجلالی، مسعود حبیبی، رامین کاکاوندی، بهرام خانی، داوود ورزیده و محمود فرهمند و حسام الدین سراج.

گروه موسیقی «بیدل» با خوانندگی حسام الدین سراج و آهنگسازی رامین کاکاوند در شب دوم، سی‌امین جشنواره موسیقی فجر و در تاریخ شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰ در تالار حافظ به صحنه می‌رود. 

استان فارس در کنار لرستان، البرز، گلستان، همدان، خوزستان و کهکیویه و بویر احمد یکی از میزبانان سی‌امین جشنواره موسیقی فجر است. 

علاقمندان مي‌توانند اخبار و عكس‌هاي مربوط به اين جشنواره را در سايت  www.fajrmusicfestival.com  و يا در اينستاگرام جشنواره به نشانی fajrmusicfestival30  مشاهده كنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار