بابک جهانبخش قطعاتی از تازه‌ترین آلبومش را جشنواره موسیقی اجرا می‌کند

قطعاتی چون «مدار بی‌قراری»، «هنرمند»، «اعتراف»، «دلتنگی» و چند قطعه دیگر از تازه‌ترین آلبوم بابک جهانبخش در جشنواره موسیقی فجر اجرا می‌شود.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، گروه بابک جهانبخش یکی از گروه‌های بخش پاپ جشنواره است که روز سه‌شنبه 28 بهمن ساعت 21 در برج میلاد به صحنه می‌رود.

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز کرد و بعد از بازگشت به ایران، جدی‌تر از گذشته موسیقی و بیشتر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

جهانبخش درسال 1376 و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت و در همان سال یک کار برای صدا و سیما ضبط کرد.

آلبوم «چی شده» از این خواننده در سال 1384 منتشر شد، «احساس» عنوان آلبوم بعدی این خواننده است که در سال 89 منتشر شد و بعد از آن در سال 90 آلبوم «زندگی من» و بعد از آن آلبوم «من و بارون» در سال 91 از این خواننده منتشر شد که قطعه‌ای به همین نام در این آلبوم به همراهی رضا صای خوانده شده است.

آلبوم اکسیژن در سال 92 و مدار بی‌قراری در سال 93 از آخرین آلبوم‌های بابک جهانبخش است.

بابک جهانبخش در سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، قطعه «معجزه» به آهنگسازی امیر میلاد نیک‌زاد، «دیدنی
شدی»، «چی شده» و «یه چیزی میگی» به آهنگسازی پیام هوشمند، «مدار بی‌قراری»، «عاشقتر»، «دوستت‌ دارم»، «تو چشمای منی»، «دلتنگی»، «منو نگاه کن»، «اکسیژن»، «ای کاش»، «هنرمند»، «اعتراف» و «برف» از ساخته‌های خودش را اجرا می‌کند.

در این گروه رضا
تاجبخش)نوازنده پیانو و رهبر ارکستر(، یاشار خسروی (ساکسفون،بابک ریاحیپور(گیتار باس)، بهنام حکیم (گیتار)، مسعود همایونی)گیتار الکترونیک(، ایلیار خسروی (درام)، مهران فرشباف )پرکاشن) و انوشیروان تقوی (کیبورد) بابک جهانبخش را همراهی می‌کنند.

در بخش پاپ سی‌امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، 13 گروه در برج میلاد تهران برنامه خواهند داشت.

علاقمندان می‌توانند اخبار و عكس‌های مربوط به این جشنواره را در سایت www.fajrmusicfestival.com و یا در اینستاگرام جشنواره به نشانی fajrmusicfestival30 مشاهده كنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار