همدان؛

مبارزه با مواد مخدر از اهداف اساسی دولت

فرماندار کبودراهنگ گفت: یکی از اهداف اساسی دولت مبارزه با مواد مخدر است که باید در این راستا همکاری شهروندان در کنار دولت برای مبارزه، کنترل و ریشه کن کردن این پدیده امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از همدان؛ احسان قنبری با بیان اینکه سالهاست خرید و فروش مواد مخدر به عنوان یک تجارت سودمند جهانی تبدیل شده و کشورهای زیادی از این مساله سود می برند گفت: کشور ما با وجود واقع شدن در همسایگی بزرگترین منبع تولید مواد مخدر یعنی افغانستان و با توجه به آمارهای رسمی جهانی در سطر مبارزین موفق با این پدیده شوم قرار گرفته و توانسته تا حد زیادی این معضل را کنترل نماید.


وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با تقدیم 3 هزار و 700 شهید سرافراز فعالیت های زیادی را در راستای مبارزه با مواد مخدر انجام داده است.

قنبری لزوم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درمورد پیامدهای شوم این بلای خانمان سوز را توسط عموم جامعه خواستار  شد و ادامه داد: باید  هنر نه گفتن، به مصرف مواد مخدر و سیگار را به فرزندان توسط خانواده ها برای مقابله و پیشگیری با مواد مخدر آموزش داده شود.

وی بیان داشت: امروزه 50درصد علت طلاق ها و علت سرقت ها در جامعه توسط مبتلایان به مواد مخدر در اثر مصرف این افیون صورت می پذیرد.

فرماندار کبودراهنگ اراده و عزم عمومی شهروندان در کنار دولت برای مبارزه، کنترل و ریشه کن کردن این پدیده را ضرورتی جدی تلقی و اظهار کرد: با این همکاری و همدلی هرچه زودتر بتوانیم جامعه ای پاک و عاری از مواد مخدر داشته باشیم.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.