همدان؛

اجرای طرح ملی جوانه های صالحین در 20 هزار پایگاه بسیج در کشور

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: طرح جوانه های صالحین به عنوان یک طرح ملی شامل مجموعه برنامه‌های پیشنهادی برای 20 هزار پایگاه بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از همدان؛سرهنگ محمود بداغی اظهار کرد: طرح جوانه های صالحین به عنوان یک طرح ملی شامل مجموعه برنامه‌های پیشنهادی برای 20 هزار پایگاه بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است که با هدف ارتقاء، جذب و تشکیل حلقه‌های جدید صالحین، در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم طراحی و اجرا می‌گردد که شعار محوری این طرح در پرتو قرآن، نماز و سبک زندگی اسلامی است. 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در تابستان قشر عظیمی از نوجوانان و جوانان فعالیت خاصی انجام نمی دهند برنامه ای مناسب برای آنان نقش بسیار مهمی در انتخاب درست مسیر زندگی شان ایفا می کند و با توجه به فراگیر بودن این طرح برنامه ای هدفمند در جهت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان می باشد. 

بداغی اظهار کرد: شجره طیبه صالحین برنامه مستمر بوده و به فصل یا زمان خاصی تعلق ندارد اما بی تردید تابستان فرصتی است که با توجه به فراغت اکثر مربیان در شجره طیبه و فراغت بیشتر آنها می توان با برنامه ریزی مناسب به غنی کردن این اوقات در جهت رشد و ارتقای آن ها تلاش نمود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: طرح جوانه های صالحین این امکان را فراهم می آورد که به گرایش ها و نیازهای نوجوانان و جوانان در هر سطحی توجه شود و این طرح از 25 خرداد ماه تا پایان تابستان امسال در 55 پایگاه مقاومت بسیج منتخب در شهرستان کبودراهنگ در دو مرحله اجرا می گردد.

وی ادامه داد: آشنایی با نماز و مقدمات آن، روخوانی و روانخوانی قرآن، سبک زندگی اسلامی، فعالیت های فرهنگی و ورزشی از جمله این برنامه هاست و در این جهت با همکاری های که با اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش به عمل آمده مربیان و معلمان هم در اجرای هر چه بهتر این طرح فعالیت خواهند نمود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: همدان ، طرح ، جوانه ، صالحین ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.