درخواست اعضای شورای شهر از وزیر اطلاعات:

آسیب‌های اجتماعی محور رسیدگی قرار گیرد

سخنگوی شورای شهر گفت: اعضای شورای شهر توجه ویژه به آسیب های اجتماعی را از وزیر اطلاعات درخواست کردند تا محور رسیدگی قرار گیرد.

آسیب‌های اجتماعی محور رسیدگی قرار گیردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رضا تقی پور، سخنگوی شورای شهر در پایان جلسه غیر علنی امروز (یکشنبه) با حضور در جمع خبرنگاران به محور صحبت‌های وزیر اطلاعات اشاره ،اظهار کرد:‌شورای شهر تهران میزبان وزیر اطلاعات در پی درخواست اعضای شورای شهر به منظور رسیدگی به مسائل امنیتی و آسیب‌های اجتماعی بود.

وی افزود: هیات رئیسه از وزیر ارتباطات درخواست کردند تا با حضور در شورای شهر در مورد مسائل مهم امنیتی و ناامنی‌های موجود پاسخگو باشند.

سخنگوی شورای شهر با اشاره به اظهارات وزیر اطلاعات تصریح کرد: وزیر اطلاعات، جمهوری اسلامی ایران را امن ترین کشور دانستند، چرا که کشورهای منطقه در حوزه‌های مختلف درگیر آسیب‌ها و چالش‌هایی هستند که خوشبختانه ایران از این مسئله بدور است.

تقی پور ادامه داد: ایران به دلیل حمایت و هدایت مقام معظم رهبری و یکپارچگی در مدیریت، از این آسیب‌ها به دور مانده است.

سخنگوی شورای شهر با اشاره به محوریت صحبت‌های اعضای شورا با وزیر اطلاعات، تاکید کرد: اعضای شورای شهر ساعاتی را به بحث و تبادل نظر در خصوص این موضوعات پرداختند و البته وزیر اطلاعات نیز تاکید داشتند که نباید در حل مسائل نگاه امنیتی داشت و باید نگاه تخصصی در این زمینه را به کار برد.

تقی پور در پایان گفت: اعضای شورای شهر به اهمیت پرداختن به آسیب‌های اجتماعی، امنیتی تاکید داشتند و از وزیر اطلاعات خواستند تا در این زمینه توجه ویژه را بکار گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار