شهردار لندن حامی ایجاد تغییرات در پیمان با اتحادیه اروپا

شهردار لندن معتقد است یک همه‌پرسی دو مرحله‌ای به همراه تغییرات اساسی در پیمان با اتحادیه اروپا بهترین راه‌حل برای باقی‌ماندن در این اتحادیه است.

شهردار لندن حامی ایجاد تغییرات در پیمان با اتحادیه اروپا
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گاردین، منابع نزدیک به "بوریس جانسون،" شهردار لندن اعلام کردند جانسون معتقد است باید از طریق شرکت نکردن در همه پرسی، بروکسل را تحت فشار قرار داد تا قدرت انگلیس در اتحادیه اروپا را افزایش دهد. وی معتقد به ایجاد تغییرات اساسی در پیمان با اتحادیه اروپا و برگزاری یک همه پرسی دو مرحله ای است.

دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس پشتیبان برگزاری همه پرسی یک مرحله‌ای است و معتقد است بعد از همه پرسی و توافق با رهبران اتحادیه اروپا، تغییراتی در پیمان امضا شده میان انگلیس و این اتحادیه اعمال خواهد شد. به اعتقاد کامرون این تغییرات به نفع انگلیس خواهد بود.

"ترزا می،" وزیر کشور انگلیس معتقد است جانسون باید نظرش را تغییر دهد. وی گفت باید به مردم این اطمینان را بدهیم که رای آنها تاثیرگذار است.

دیوید کامرون پیش از انتخابات ماه گذشته وعده داده بود با ایجاد تغییراتی در پیمان با اتحادیه اروپا، انگلیس در این اتحادیه می‌ماند. 





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار