شهرکرد؛

فاطمه و طاها، بیشترین نام نوزادان چهارمحال و بختیاری

فاطمه و طاها، بیشترین نام نوزادان استان چهارمحال و بختیاری در سه ماهه نخست امسال را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، مدیرکل ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین این نامگذاری مربوط به نام فاطمه برای 177 نوزاد دختر و پس از آن، نام محمدطاها برای 114 نوزاد پسر است.

محمدعلی رفیع پور افزود: در این مدت، نامگذاری 112 نوزاد پسر به نام امیرعلی و 141 نوزاد دختر به نام زهرا هم در رتبه دوم قرار دارد.

وی همچنین گفت: نام ابوالفضل برای 94 نوزاد پسر و نام نازنین زهرا برای 82 نوزاد دختر دارای جایگاه سوم و نام امیرحسین برای 83 نوزاد پسر و نام یسنا برای 66 نوزاد دختر، دارای رتبه چهارم در این مدت می باشد.

رفیع پور اضافه کرد: نام های حسین، محمد، علی، مهدی، امیرعباس و امیرمحمد به ترتیب رتبه پنجم تا دهم نامگذاری نوزادان پسر و نام های فاطمه زهرا، زینب، بهار، مریم، ریحانه و فاطیما هم رتبه پنجم تا دهم نامگذاری نوزادان دختر چهارمحال و بختیاری در این مدت را به خود اختصاص داده اند.

به گفته وی؛ سال گذشته نیز اسامی محمدطاها، امیرعلی، ابوالفضل، محمد، امیرحسین، حسین، علی، امیرمحمد، رضا و امیرعباس، در جایگاه اول تا دهم نامگذاری نوزادان پسر چهارمحال و بختیاری و فاطمه، زهرا، یسنا، نازنین زهرا، زینب، فاطیما، مریم، فاطمه زهرا، رها و ریحانه در جایگاه اول تا دهم نامگذاری نوزادان دختر این استان قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.