تهران داغ تر می شود

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده، دمای شهر تهران طی دو روز آینده به 41 درجه خواهد رسید و همچنین امروز آسمان تهران صاف به همراه گردوغبار محلی است.

افزایش دما برای تهران تا 41 درجهکبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزایش دما در تهران تا 41 درجه اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده، طی امروز و فردا در غالب مناطق کشور افزایش دما را در پیش داریم و طی سه روز آینده برای استان‌های واقع در شرق کشور همچنین استان خوزستان، ایلام، وزش باد و گردوغبار پیش بینی شده که در منطقه زابل با طوفان و گردوغبار همراه خواهد شد.

وی افزود: آسمان تهران امروز صاف به همراه گردوغبار محلی است که طی سه روز آینده نیز ‌جنوب تهران با گردوغبار و وزش باد همراه خواهد بود. همچنین بیشینه امروز 40 و فردا 41 درجه و همچنین دمای فردا صبح 27 درجه پیش بینی شده است.

رفیعی تصریح کرد: طی سه روز آینده در استان قم، مرکزی، شمال اصفهان، جنوب تهران و سمنان گردوغبار و همچنین وزش باد بدور از انتظار نخواهد بود؛ همچنین چهارشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود و علاوه بر چهارشنبه و پنج شنبه، شرق دریای عمان و از بعدازظهر چهارشنبه و پنج شنبه، دریای خزر مواج پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار