اعدام بیش از سه هزار شهروند سوری توسط داعش

گروه تکفیری،تروریستی داعش در یک سال گذشته تنها در سوریه بیش از سه هزار نفر ازجمله 74 کودک را اعدام کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ بیشترین تعداد قربانیان داعش اعضای قبیله شعیطات در استان مرزی دیرالزور در شرق سوریه هستند. .
داعشی ها زمستان گذشته با یورش به مناطق سکونت اعضای قبیله شعیطات دستکم 930 از اعضای این قبیله را به علت خودداری ازهمکاری با این گروه به قتل رساندند.
یک شهروند سوریه در این خصوصو به خبرنگار ما گفت، تکفیریها به ویژه داعش بیشترین ضربه را به چهره اسلام وارد می کنند، آنها بهترین ابزار غرب واسرائیل علیه اسلام هستند.
یکی دیگر از شهروندان سوری گفت، این تکفیریها بویی از اسلام نبرده اند ، تمام چیزهایی را که درباره زمان جاهلیت شنیده بودیم، الآن با رفتار وحشیانه تکفیریها می بینیم .
ابراهیم زعرور استاد تاریخ اسلام دانشگاه دمشق ، درباره ماهیت گروههای تکفیری می گوید، اسلام واقعی همانی است که پیامبراکرم (ص) آورد، اما گروه های تروریستی مانند داعش برای نابودی اسلام ایجاد شده و در پشت پرده جنایات تکفیریها دستان دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی به خوبی پیداست.
با اینکه دیگر گروه های تکفیری در سوریه دستکمی از داعش ندارند، اما شیوه های ابتکاری در جنایات داعش و تصاویر حرفه ای از این جنایتها چهره متفاوتی از این گروه ارائه می کند.
علی شهروند سوری اهل دمشق، وی می گوید، داعش برای ارعاب مردم جنایات خود را به تصویرمی کشد، اما شیوه هالیودی این تصاویر قابل توجه است تا بیشترین تاثیرمنفی را درباره اسلام درمیان غیرمسلمانان بگذارد.
امال دانشجوی دانشگاه دمشق است ، وی می گوید، در برابر جنایات گروه های تکفیری مانند داعش، ملتهای منطقه تنها یک گزینه دارند و آن هم رویارویی برای ریشه کن کردن این جریان است.
بکارگیری کودکان در اعدام اسیران یا عملیات انتحاری و راه انداختن بازار فروش زنان اسیر شده هم از دیگر اقدامات داعش درسوریه است.
داعش از هفته گذشته برای نخستین بار بازار فروش زنان را در شهر دیرالزور سوریه راه انداخت.
گروهی از زنان ایزدی اسیر داعش که از عراق به سوریه انتقال یافته اند دراین بازار به معرض فروش گذاشته شدند.
برچسب ها: داعش ، اعدام ، سوریه ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار