قزوین؛

تورهای رایگان اماکن مذهبی قزوین در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان قزوین گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، تورهای رایگان بازدید از اماکن مذهبی در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قزوین؛محمدی با اشاره به این نکته که تورهای رایگان اماکن مذهبی در قزوین برگزار می‌شود، اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، تورهای رایگان بازدید از اماکن مذهبی در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این نکته که استان قزوین می‌تواند به یکی از قطب‌های مذهبی کشور به شمار می‌رود، افزود: استان قزوین با توجه به سبقه تاریخی و فرهنگی که داشته در طول تاریخ  همواره به عنوان یکی از شهرهای مذهبی کشور بوده تا جایی که  زادگاه پرورش بسیاری از علما و اندیشمندان به نام اسلام بوده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با بیان این نکته که وجود بقاع متبرکه معتدد در استان قزوین گردشگران بسیاری را هر سال به خود جذب می‌کند، بیان کرد: وجود امام‌زادگان و بقاع متبرکه بسیار زیاد در استان قزوین سبب شده تا این استان بیش از پیش رنگ و بوی مذهبی به خود داشته باشد این امر سبب شده تا هرسال گردشگران زیادی برای زیارت و بازدیذ از این بقاع متبرکه به قزوین سفر کنند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.