معاون عمرانی استانداری تهران مطرح کرد:

اولویت گذاری پروژه‌های عمرانی معطوف به آب، فاضلاب و فضاهای آموزشی می‌شود

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: عمده ترین اولویت‌های استانداری تهران در حوزه عمرانی، مشمول آب، فاضلاب و فضاهای آموزشی می‌شود.

اولویت گذاری پروژه‌های عمرانی معطوف به آب، فاضلاب و فضاهای آموزشی می‌شود

حسن کریمی معاون عمرانی استانداری تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به عزم و توجه جدی مجموعه استانداری به منظور توزیع متوازن و عادلانه امکانات و زیر ساخت‌های عمرانی و شهری در شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: پیرو برنامه ریزی‌های لحاظ شده، عمده ترین اولویت‌های مجموعه استانداری در حوزه عمرانی مشمول آب، فاضلاب و فضاهای آموزشی می‌شود.

وی در ادامه افزود: اتمام پروژه‌های نیمه تمام که با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی مواجه هستند نیز با جدیت پیگیری می شود تا با بهره برداری و افتتاح آن، روند ارائه خدمات و بهره گیری از طرح‌های این چنینی تسریع شود.

کریمی در ادامه عنوان کرد: اعتبارات سال جاری تا کنون توزیع دستگاهی نشده وامیدواریم طی هفته‌ها و روزهای آینده این امر نیز محقق خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری تهران در پایان تصریح کرد: با تفکیک و استقرار سازمان مدیریت و برنامه بودجه در استان تهران اقدامات سازنده موثر تر به مرحله اجرا در خواهد آمد که به تدریج نتایج و دستاورد‌های تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده در ابعاد گوناگون ظهور و بروز پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پروژه ، عمرانی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار