نگار حسن‌زاده درد گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«گاهی به پشت سر نگاه کن» اولین تجربه‌ حضورم در تلویزیون است

بازی در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» اولین تجربه حضورم در تلویزیون است و تمام تلاشم را کرده‌ام بازی خوب را ارائه دهم.

نگار حسن‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ درخصوص نقش مریم شکیبا در مجموعه تویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» گفت: به انتخاب افشین هاشمی و سابقه همکاری که با ایشان داشتم شروع به کار کردیم، نقش بازی پیچیده و ثقیلی نمی‌خواست و خیلی زود با شخصیت (مریم شکیبا ) ارتباط برقرار کردم. 
وی اعلام کرد: مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» اولین تجربه کاری من در تلویزیون است و تمام تلاشم را کرده ام کاری قابل قبول و خوب ارائه بدم. 

حسن‌زاده با توجه به اولین حضورش در قاب تلویزیون گفت: بیشتر به دنبال خوب بازی کردن وایفای نقشی  صحیح و تاثیر‌گذار هستم و هیچ وقت دغدغه‌ام شهرت و دیده شدن نبوده.

وی از نقش خود در مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن » بیان کرد: مریم شکیبا دختری هم سن و سال خودم و در یک طبقه اجتماعی ضعیف و بسیار مقبول بزرگ شده وزنگی می‌کند، با یک روحیه ی بالا و عزت نفس فوق العاده به روی پایش خودش ایستاده و بخاطر سواد و موقیعت اجتماعی اش تلاش بر این دارد که هیچ گاه کم نیاورد و در این چند قسمت اخیر شاهد این بودیم که یک سوتفاهم عاطفی بین شبنم (بهاره کیان افشار)، هادی (میلاد رحیمی) و مریم پیش می‌آید که این اتفاق آغاز دلخوری‌های مریم از شبنم و یک سری پیچیدگی‌های جدید می‌شود. 

حس‌زاده بازیگر فیلم «خسته نباشید» افزود: روایت فیلمنامه بسیار پیچیده است و هنوز خیلی از قصه مانده است و می‌توانم بگویم در این چند قسمت اخیر تازه وارد فیلم شده ایم و نوید قسمت‌های جذاب فیلم را به مردم می‌دهم. 

وی در خصوص ریتم و ساختار فیلم «گاهی به پشت سر نگاه کن» اشاره کرد: از جمله نکته مهمی که در این اثر وجود دارد ریتم تند و تعدد قصه‌های قابل قبول است و همین مولفه باعث دیده شدن و جذب مخاطب شده و کاری است که با جان و دل تمام عوامل برای آن زحمت کشیدند.

بازیگر «بی تابی بیتا» از تفاوت بازی در حوزه سینما وتلویزیون عنوان کرد: اجرا و بازی برای تلویزیون زمان و پرسه طولانی‌تری را می‌خواهد و فضای سینما و بازی برای پرده سینما برایم جذابتر است. 

حسن‌زاده در آخر از همه ی عوامل مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن » بخصوص مازیار میری (کارگردان)، مریم هژیروند (دستیار اول کارگردان ) و همچنین بازیگرانی چون امین تارخ، بهاره کیان افشار و... تشکر کرد.  



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیننده
۰۰:۳۵ ۱۱ تير ۱۳۹۴
به نسبت نقشتون خوب بازی میکنید....
آخرین اخبار