کوپا آمریکا؛

آرژانتین با اقتدار فینالیست شد

تیم ملی فوتبال آرژانتین تیم ملی فوتبال پاراگوئه را در هم کوبید و به فینال رقابت‌های کوپا آمریکا راه یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای جنوبی، کوپا آمریکا، تیم‌های ملی آرژانتین و پاراگوئه  به دیدار هم رفتند که در پایان تیم ملی آرژانتین موفق شد با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 6-1 از سد رقیب بگذرد و به دیدار نهایی کوپا آمریکا راه یابد.

در این دیداردر نیمه اول  ابتدا آرژانتین  روی پاس های لیونل مسی توسط مارکوس روخو و خاویر پاستوره  با دو گل از پاراگوئه پیش افتاد،اما در ادامه لوکاس باریوس پیش از پایان نیمه اول یکی از گلهای خورده را جبران کرد تا پاراگوئه امیدوار به رختکن برود.
 با شروع نیمه دوم اما این آرژانتینی ها بودند که بازهم گلزنی کردند.آنخل دی ماریا روی پاس های پاستوره و مسی طی شش دقیقه دو گل دیگر برای آرژانتین به ثمر رساند و پس از او سرخیو آگرو گل پنجم این تیم را وارد دروازه پاراگوئه کرد.
آگرو پس از گلزنی جای خود را به  گونزالو ایگواین داد و این بازیکن در بدو ورود گل ششم آرژانتین و آخرین گل این مسابقه را به ثمر رساند.
به این ترتیب آرژانتین راهی فینال رقابتهای کوپا امریکا شد و  روز شنبه هفته آینده در سانتیاگو ،در فینال باید رو در روی شیلی میزبان قرار بگیرد.
یک روز قبل از دیدار فینال، تیم های پاراگوئه و پرو نیز مسابقه رده بندی را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار