ویژه اندروید؛

بهینه سازی گوشی با Power Clean + دانلود

معمولا بر اثر نصب زیاد برنامه ها در حافظه داخلی و مموری کارتهای جانبی فایل های زائد زیادی مقیم می شوند که گاهی باعث کندی گوشی شما می شوند، ما برای حل این مشکل یک برنامه کاربردی و پر طرف دار را پیشنهاد می کنیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ Power Clean یک ابزار کوچک، سریع و کامل برای گوشی های اندرویدی است که با استفاده از آن امکان افزایش سرعت و پاکسازی گوشی را خواهید داشت.این برنامه قابلیت افزایش سرعت رم، بهینه سازی دستگاه، مدیریت برنامه ها، قفل برنامه و حفظ امنیت را نیز دارا است.

 با استفاده از این برنامه می توانید فضای خالی بیشتری را آزاد کنید،رم را افزایش سرعت دهید، امنیت خودتان را تامین کنید، برنامه های غیر لازم را حذف یا غیر فعال کنید،برنامه ها را قفل کنید و دستگاه خود را به صورتی در بیاورید که تصور شودهمین الان آن را خریده اید!


بهینه سازی گوشی Power Clean + دانلود



پاکسازی فایل های بدون استفاده:

این نرم افزار با پاکسازی فایل های بدون استفاده ای نظیر کش سیستم، فایل های کاهش دهنده سرعت، پاکسازی پوشه دانلود و امکان افزایش سرعت گوشی و از طرفی پاکسازی فضای گوشی را به شما خواهد داد.

همچنین این نرم افزار امکان پاکسازی تاریخچه وبگردی ها و حافظه کلیپ بورد را نیز دارد.


بهینه سازی گوشی Power Clean + دانلود


افزایش سرعت رم:

قابلیت پاکسازی حافظه رم و بهینه سازی سرعت گوشی با استفاده از غیر فعال کردن برنامه هایی که در پس زمینه گوشی اجرا می شوند و قابلیت متوقف کردن برنامه هایی که به صورت خودکار اجرا می شوند که سبب کاهش سرعت رم گوشی می شوند نیز توسط این برنامه امکان پذیر است. این نرم افزار دارای ویجتی کوچک می باشد که بر روی صفحه اصلی گوشی قرار گرفته و با لمس کردن آن می توانید سرعت گوشی و رم دستگاه خود را افزایش دهید.

مدیریت برنامه:

قابلیت پاکسازی آسان برنامه هایی که لازم ندارید و در پس زمینه گوشی اجرا می شوند. شما می توانید نصب برنامه ها را غیر فعال کنید. قابلیت اسکن کردن و حذف برنامه های Apk زائد نیز وجود دارد. شما می توانید برنامه ها را قفل گذاری کنید یا آنها را مخفی کنید تا باعث حفاظت و حفظ امنیت آنها شوید.

اطلاعات دستگاه:

نمایش وضعیت CPU,RAM,GPU، دوربین، فضای گوشی، رام، باتری و ویژگی های سخت افزاری با این برنامه ممکن است. شما می توانید برنامه هایی که مصرف بسیار زیادی از باتری گوشی دارند را متوقف کنید.


بهینه سازی گوشی Power Clean + دانلود


مشاهده لیست تغییرات

1. Improved Boost Charge, auto boost memory before charging
2. Added change password feature in App Lock
3. Reduced memory usage
4. Reduced APK size

نکته : این برنامه بیش از 50 میلیون کاربر در دنیا دارد .

• دانلود و مشخصات فایل

• حجم:2مگابایت
• نسخه: 2.2.05
• اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
• امتیاز:
برای دانلود اینجا کلیک کنید





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار