مثل یک برنامه نویس اندرویدتان را از نو بنویسید

تنضیمات مخفی در گوشی اندروید تان وجود دارد که به شما کمک می کند تا تغیرات اساسی بوجود آورید.

به گزارش اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا به حال متوجه شده اید که منوهای مخفی در اندروید وجود دارد که با دسترسی به آنها می توانیم مثل یک برنامه نویس ابزارهاشون را تغیر دهیم. 

ولی برای این کار اول باید با دادن یک سری کد های خاص این منو را باز کنید. منوهایی که برنامه نویس ها از آنها برای تغیرات ر ریشه ای استفاده می کنند. البته تغیراتی که شما به آنها دسترسی دارید.  

دست است که این تغیرات تنظیمات گوشی شما را بهم نمی ریزد اما دقت کنید قبل از هر تغیریی مقادیر قبلی ثبت شده در این منو را حفظ کنید. 

به فرض مثال اگر عدد ثبت شده در یکی از تنظیمات 1 است و شما با عوض کردن آن از تغیر بوجود آمده راضی نبودید بتوانید به حالت پیش فرض برگردانید. 

این مراحل به این صورت است :

ابتدا وارد تنظیمات شوید و روی گزینه About phone   کلیک کنید. بعد از آن چند بار روی گزینه Build number کلیک کنید سپس به شما یک شمارنده ای می دهد از 0 تا 4 وقتی شمارنده 0 شد گزینه بازگشت را بزنید.  


شوخی با کسانی که گوشی اندروید دارند/ در حال کار


خواهید دید در تنظیمات تان گزینه Developer Options اضافه خواهد شد. 


شوخی با کسانی که گوشی اندروید دارند/ در حال کار


بعد از آن  وارد  گزینه Developer Options شوید .   خواهید دید گزینه های زیادی برای برنامه نویسی اندروید و تنظیمات گوشیتان  داریید. اعم از کاهش  وا فزایش سرعت گوشی,گرافیک صفه نمایش و  یا حتی نشان دادن آخرین Touch روی صفحه نمایش تلفنتان. 


مثل یک برنامه نویس اندرویدتان را از نو بنویسید/ در حال کار


گزارش از: مروارید شیرخدایی 


انتهای پیام/







برچسب ها: شوخی ، اندروید ، سرعت گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار