کارخانه:

در مجموع عملکرد قابل قبولی داشتیم/ کواچ کمی بی‌تجربه است

مصطفی کارخانه سرمربی سابق تیم ملی والیبال ضمن قابل قبول دانستن عملکرد تیم ملی در رقابتهای لیگ جهان والیبال گفت: کواچ سرمربی خوب و جوانی است اما کمی بی‌تجربه است.

تاپ2 / فوری// در مجموع عملکرد قابل قبولی داشتیم / کواچ کمی بی‌تجربه استمصطفی کارخانه سرمربی تیم باریج اسانس کاشان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر در مجموع بخواهیم عملکرد تیم ملی را با توجه به گروه سختی که در آن قرار گرفته بود مورد بررسی قرار دهیم و از بازیهای سختی که تیم انجام داد غافل نشویم می‌توانیم بگویم بچه‌ها خوب ظاهر نشدند ، هر چند ما سال گذشته در لیگ جهانی به جایگاه چهارم جهان دست یافتیم اما هر سال شرایط فرق می‌کند و ما نمی‌توانیم به مقایسه مشابه‌ای دست بزنیم.

وی در ادامه در خصوص شروع ضعیف تیم ملی کشورمان در رقابتهای لیگ جهانی افزود: شروع خوبی در این رقابتها نداشتیم و رفته رفته موتور تیم‌مان روشن شد هر چند در این مرحله نیز با نوسانات روحی و روانی مواجه شدیم. اما از ابتدا باید بازیها را جدی می‌گرفتیم مانند کاری که روسیه در بازی آخر کرد و وقتی فهمید در خطر سقوط قرار دارد از تجربه خود و کادر فنی‌اش بهره برد و توانست به پیروزی برسد اما ما این کار را در برابر لهستان انجام ندادیم با اینکه می‌دانستیم در صورت باخت شانسی کمی برای صعود خواهیم داشت ولی به هر حال تجربه لازم را نداشتیم که این بایدها را عملی کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان و جوانان در خصوص عملکرد کواچ نیز خاطر نشان کرد: در موقعیتهای تیم، کادر فنی تاثیر بسیار زیادی دارد و گاهی تجربه‌ای که دارند باعث می‌شود در شرایط سخت به کمک آنها بیاید در غیر این صورت در شرایط عادی که همه می‌توانند به خوبی عمل کنند. کواچ نیز حسن‌های زیادی دارد اما سرمربی جوانی است و از تجربه کمتری برخوردار است.

کارشناس والیبال و خبره ورزشی کشورمان در خصوص عملکرد فردی بازیکنان نیز تصریح کرد: مرندی در این مسابقات خوب ظاهر شد اما طبیعی است با فرهاد ظریفی که ما 20 سال برای او زحمت کشیده‌ایم نمی‌تواند مقایسه شود ،سعید معروف هم به به خاطر حضور در تیم زنیت کازان یکسال از کشور دور بوده و در این رقابتها به تیم ملحق شد اما در کل در دفاع فوق‌العاده ظاهر شدیم ،هرچند در سرویس توفیق دفاع را نداشتیم و در این باره کادر فنی باید این مسئله را هر چه سریعتر رفع و رجوع کند.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال نوجوانان و جوانان درباره پشتوانه سازی برای تیم ملی امید نیز بیان داشت: با برنامه‌ریزی خوبی که فدراسیون انجام داده است پشتوانه مناسبی را هم در رده سنی امید و هم جوانان و نوجوانان ایجاد کرده  اما در این راه باید لیگ والیبال را بیشتر تقویت کنیم چرا که تقویت لیگ کشورمان تاثیر به سزایی در آماده‌سازی تیم ملی دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عملکرد ، کارشناس ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
حسین
۱۹:۲۰ ۳۰ تير ۱۳۹۴
دقیقا اقای کارخانه درست میگن بازی با لهستان نهایت بی تجربگی کردن بخصوص بازی خراب عبادی پور مبین صحبت ایشون است چرا تعویض نشد چرا از اقای مهنوی نزاد استفاده نکرد چرا سر در گمی بچه ها را مداوا نکرد وخیلی .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۵ تير ۱۳۹۴
متاسفانه ما ایرانیها هنوز یاد نگرفتیم که در هر موردی که نتیجه نمی گیریم انقدر راحت همه چیز رو زیر سوال نبریم. یادتون رفته در حسرت گرفتن یک ست از ژاپن یا کره بودیم؟ الان اقای کارخانه انتظار داره با چند سال سرمایه گزاری ایران قهرمان جهان بشه. نه آقای عزیز اونها زحمت بیست سی سال کازشون رو دارن الان میگیرن سما هم ده دوازده سال درست کار کن به اونجاشم میرسی. زنده باد ایران و ایرانی.
Iran (Islamic Republic of)
آرمن
۰۱:۱۷ ۱۵ تير ۱۳۹۴
آقاى كارخانه !
اينكه قهرمان جهان را اينطورى شكست بدهند از نظر شما بي تجربگي است ؟
آقا لطفا واليبال و كواچ را مورد كم لطفي قرار ندهيد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۵ تير ۱۳۹۴
کواچ باتجربه ی,کمش عالی کارکرده.وقتی بازیکنان کم کاری میکنندنباید پای بی تجربگی مربی گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۵ تير ۱۳۹۴
واقعا متاسفم برای ادمهایی که به جای حمایت تو سر میزنن واقعا از ی مربی که دستش بستس باید توقع قهرمانی داشت ؟؟؟ تیم بازی تدارکاتی زیاد داشته برای هماهنگ شدن ؟؟؟ چرا با حقایق کنار نمیایید تیمی که بازی کم داشته مدت زمان برای هماهنگی کم داشته نباید بیشتر از این توقع داشت اگر 4 تا بازی اول باختیم فقط به دلیل هماهنگ نبودن تیم بودن این مربی تو 4 تا بازی تیم رو هماهنگ کرد محشر به تمام معناست
Iran (Islamic Republic of)
اپسیلون
۲۳:۵۰ ۱۴ تير ۱۳۹۴
واقعا در گروه سختی بودیم
ایالات متحده قهرمان لیگ جهانی
لهستان قهرمان جهان
روسیه قهرمان المپیک
ایران پدیده مسابقات قبلی
برزیل قهرمان چند دوره لیگ جهانی
صربستان قهرمان....
ایتالیا قهرمان ....
استرالیا....
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۰۷ ۱۴ تير ۱۳۹۴
حالا اگر ایران صعود میکرد باز کسی بود بگه کواچ کمی بی تجره است
Iran (Islamic Republic of)
قدرشناسی
۲۲:۵۹ ۱۴ تير ۱۳۹۴
اکثرما فقط کارشناسیم.کارشناس!!!!!!!!

ممنون از کواچ و بچه های قهرمانمون.
خیلی زحمت کشیدید.تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۴ تير ۱۳۹۴
سلام. ببخشیدا ،اما همین آقای کارخانه نمیتونستن به یت خوبی سرمربی گری بکنند . کوتچ هم تا الان خیلی زحمت برای تیم والیبال کشورمون داشته .دست کواچ طلا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۴ تير ۱۳۹۴
اگه کواچ بخاد با همین بازیکنا و این شیوه بازی کنه ما در حسرت المپیک ریو خواهیم ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۴ تير ۱۳۹۴
اگه کواچ بخاد با همین بازیکنا و این شیوه بازی کنه ما در حسرت المپیک ریو خواهیم ماند
آخرین اخبار