لیگ جهانی والیبال 2015؛

چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی سطح دو مشخص شدند

چهار تیم بلغارستان، فرانسه، بلژیک و هلند به مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی سالن ۲۰۱۵ صعود کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در سطح دو لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۵ ۱۲ کشور رقابت های دور مقدماتی خود را از شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در سه گروه برای کسب یک سهمیه مرحله نهایی آغاز کردند.

این رقابت ها به مدت هشت هفته پیگیری شد و به رغم اینکه هنوز دو دیدار دیگر این سطح روز دوشنبه برگزار خواهد شد، اما از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی سطح دو که به میزبانی بلژیک برگزار می شود، صعود کردند که تیم های بلغارستان، فرانسه، بلژیک و هلند هستند.

مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی ۱۰ و ۱۱ جولای (۱۹ و ۲۰ تیرماه) در بلژیک پیگیری خواهد شد که قهرمان این مسابقات راهی مرحله نهایی سطح یک در برزیل می شود.

در گروه نخست سطح دو تیم بلغارستان با کسب ۲۱ امتیاز از ۸ پیروزی صدرنشین شد و راهی مرحله نهایی شد. در این گروه تیم های کانادا با ۲۳ امتیاز از ۶ پیروزی در جایگاه دوم قرار گرفت. (پیروزی کمتر نسبت به بلغارستان و امتیاز بیشتر) تیم آرژانتین و کوبا نیز با ۱۸ و ۷ امتیاز به ترتیب از ۶ و ۳ پیروزی در رتبه های بعدی قرار گرفتند. در این گروه یک دیدار بلغارستان و آرژانتین باقی مانده است اما نتیجه آن در رده بندی تاثیری نخواهد گذاشت.

در گروه دوم سطح دو نیز تیم فرانسه با اقتدار و ۳۵ امتیاز از ۱۲ پیروزی در صدر قرار گرفت راهی مرحله نهایی این سطح شد. فرانسه یکی از مدعیان قهرمانی در سطح دو و صعود به مرحله نهایی سطح یک امسال است.

در این گروه تیم های ژاپن، جمهوری چک و کره جنوبی به ترتیب با ۱۷، ۱۲ و هشت امتیاز از ۵، ۵ و دو پیروزی در رتبه های دوم تا چهارم گروه قرار گرفتند و به کار خود در این رقابت ها پایان دادند.

در گروه سوم سطح دو، تیم ملی والیبال بلژیک با ۲۷ امتیاز از ۱۰ پیروزی صدرنشین شد و جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آورد. اما از آنجایی که این کشور خود میزبان مرحله نهایی سطح دوم لیگ جهانی است، تیم ملی والیبال هلند با کسب ۲۶ امتیاز از ۹ پیروزی در این گروه دوم شد و راهی مرحله نهایی رقابت های این سطح شد.

تیم های فنلاند و پرتغال در این گروه به ترتیب با ۱۱و ۵ امتیاز از ۳ و یک پیروزی در مکان های سوم و چهارم قرار گرفتند. این دو تیم یک مسابقه دیگر دارند که نتیجه آن در رده بندی گروه تغییری ایجاد نخواهد کرد.

بنابر این چهار تیم بلغارستان، فرانسه، بلژیک و هلند در مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی برای یک سهیه برزیل با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۴ تير ۱۳۹۴
با عرض معذرت خبر کلا اشتباهه

اولا هنوز بازی آخر آرژانتین و بلغارستان انجام نشده با توجه به تعداد برد برابر آرژانتین و کانادا اگه آرژانتین موفق بشه بلغارستان شکست بده به همراه این تیم به دور بعد صعود میکنه

ثانیا خط آخر خبر زدین هلند و بلژیک و بلغارستان و فرانسه به مرحله بعد صعود کردن که اصلا امکان نداره هلند و بلژیک همگروه بودن میزبان دور بعد هم نیستن دو حالت اتفاق میفته یا بلژیک و بلغارستان و فرانسه و کانادا در مرحله بعدی حضور خواهند داشت یا بلژیک و فرانسه و بلغارستان و آرژانتین
آخرین اخبار