با قهرمانی در سطح دو لیگ جهانی

تیم والیبال فرانسه مسافر برزیل شد

تیم ملی والیبال فرانسه با شکست بلغارستان علاوه بر کسب عنوان قهرمانی در سطح دو لیگ جهانی، به عنوان تیم ششم راهی مرحله نهایی لیگ جهانی 2015 در برزیل شد.

تیم والیبال فرانسه مسافر برزیل شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، آخرین روز مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی والیبال دیشب با دو دیدار در بلغارستان پیگیری شد.

تیم ملی والیبال فرانسه در دیدار نهایی سه بر صفر میزبان خود بلغارستان را از پیش رو برداشت تا با ۱۴ پیروزی متوالی به قهرمانی سطح دو این رقابت ها برسد.

فرانسوی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند تا علاوه بر کسب عنوان قهرمانی این سطح از رقابت ها، به عنوان تیم ششم مرحله نهایی راهی برزیل شوند.

در دیگر مسابقه این مرحله آرژانتین سه بر دو بلژیک را شکست داد و عنوان سوم سطح دو را به دست آورد.

تیم ملی والیبال آرژانتین در ست های دوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۸ مغلوب حریف شد اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۱ برابر بلژیک به پیروزی رسید و تا مقام سوم سطح دوم لیگ جهانی را از آن خود کند.

از گروه A دور مقدماتی سطح یک سه تیم برزیل، ایتالیا و صربستان به مرحله نهایی صعود کردند که با تیم های آمریکا، لهستان از گروه B سطح یک لیگ جهانی و فرانسه به عنوان قهرمان سطح دو لیگ جهانی، شش تیم مرحله نهایی این رقابت ها را تشکیل می دهند.

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال از 24 تا 28 تیرماه (15 تا 19 July) به میزبانی برزیل برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار