کشاورز:

تنیسورهای ایران مقابل کویت کار سختی دارند

دبیر سابق فدراسیون تنیس گفت: تیم ملی تنیس ایران در رقابت‌های دیوس‌کاپ مقابل تیم کویت کار سختی را پیش دارد.

شاهرخ کشاورز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص مسابقات تنیس دیویس کاپ بیان کرد: تنیسور‌های کشورمان در دیویس‌کاپ باید رد برابر کویت قرار بگیرند که حضور در مقابل آنها کار سختی است، دغدغه‌ی سقوط به گروه پایین‌تر این رقابت‌ها، استرس بالایی را برای هر دو تیم در بر خواهد داشت. 
 
وی در ادامه افزود: امیدوارم با توجه به تمرینات بسیاری که بازیکنان ایران انجام داده ‌ا‌ند بتوانند با اقتدار در گروه دو این رقابت‌ها باقی بماند. 
 
دبیر سابق فدراسیون تنیس کشورمان با اشاره به نتایج تنیسور‌های ایران در رقابت‌های فیوچرز رومانی در خصوص این پیکارها گفت: نباید از تنیسورها انتظار بیشتری داشته باشیم چرا که این مسابقات در اروپا برگزار می‌شود و با رقابت‌ها فیوچرز غرب آسیا قابل مقایسه نیست و راهیابی شاهین خالدان به جدول اصلی این مسابقات اتفاق بزرگی است. 
 
کشاورز در خصوص سرمایه گذاری فدراسیون در تنیس تیم های پایه ابراز داشت: کارکردن روی سنین پایه در همه‌ی ورزش‌ها اهمیت زیادی دارد و امید است که فدراسیون تنیس با توجه بیشتر به این رده سنی، توسعه روز افزون این رشته  ورزشی را در پی داشته باشد. 
 
وی در پایان گفت: برای پیشرفت در تنیس باید از علم روز دنیا استفاده کرد و می‌توان با استفاده از مربیان با دانش بین المللی و اردوهای برون مرزی به این مهم دست پیدا کرد.
 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار