توسط معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت:

اطلس ملی فولاد ایران رونمایی شد

اطلس ملی فولاد ایران که در قالب کتاب و نقشه با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گردآوری و به چاپ رسیده، طی مراسمی توسط مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد.

به گزارش حوزه اقتصاد کلان گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از" ایمیدرو" در مراسم رونمایی از اطلس مزبور علاوه بر مدیران و مسئولان واحدهای تولیدکننده فولاد و دست اندرکاران بخشهای مختلف مرتبط عضو انجمن یادشده، هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران، حسین ابویی مهریزی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی یزدانی معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانها و سیدمحمد فاطمیان مدیرکل دفتر امور صنایع معدنی نیز حضور داشتند.

ایده تهیه این اطلس از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته که توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برای نخستین بار تدوین شد و در قالب کتاب و نقشه به چاپ رسیده است.

در این مراسم لوح تقدیری از سوی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به دلیل تلاشهای انجام شده از سوی فاطمیان مدیرکل دفتر امور صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در تهیه اطلس مزبور، توسط کرباسیان به وی اهدا شد.

براساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سهم اشتغال در صنعت و معدن طی دوره 91 - 1382 از 21.1 به 16.9 درصد کاهش یافته است.

ایران به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد در خاورمیانه و چهاردهمین فولادساز جهان سال گذشته با تولید 16.6 میلیون تن فولاد خام رشد 7.5 درصدی نسبت به سال 92 را در این بخش ثبت کرد. همچنین تولیدات فولادی در سال 1393 به رقم 16.9 میلیون تن رسید که در مقایسه با سال 92 رشد دو درصدی داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار