سپ بلاتر سفرهای کاری خود را کاهش می‌دهد

رئیس فیفا اعلام کرد تا روشن شدن تحقیقات درباره اتهامات وارده به وی و فدراسیون جهانی فوتبال سفرهای کاری خود را محدود خواهد کرد.

رئیس فیفا سفرهای کاری خود را کاهش می‌دهد
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، «سپ بلاتر»، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، که به دست داشتن در تخلفات مالی صورت گرفته در این فدراسیون متهم است، امروز (یک‌‌شنبه) در گفتگو با یک روزنامه آلمانی اعلام کرد تا روشن شدن تحقیقات درباره اتهامات وارده به وی و فدراسیون جهانی فوتبال سفرهای کاری خود را محدود خواهد کرد.

 بلاتر قرار بود برای اهدای جایزه قهرمانی جام جهانی 2015 زنان به کانادا سفر کند اما این سفر بدلیل تحقیقات «اف بی آی» در مورد اتهامات وارده به وی لغو شد. 

بلاتر همچنان اتهامات فساد مالی را به شدت رد می‌کند.

 وی در گفتگو با این روزنامه آلمانی، «نیکلاس سارکوزی» و «کریستیان وولف» رؤسای جمهور سابق فرانسه و آلمان را متهم به دخالت در انتخاب میزبانان جام‌های جهانی 2018 و 2022 کرد. وی در ادامه مدعی شد دخالت‌های سیاسی این دو نفر منجر به انتخاب قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 شد.   
  
بلاتر، 2 ژوئن ( 12 خرداد) امسال، چند روز پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس فیفا، اعلام کرد در جلسه فوق‌العاده این فدراسیون که قرار است بین دسامبر امسال و ماه مارس 2016 برگزار شود از سمت خود استعفا خواهد داد. این تصمیم در پی افشای فساد گسترده مالی مقامات فیفا اتخاذ شده است.  


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار