اصفهان؛

ثبت نام از حاميان طرح محسنين در اصفهان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به هفته " اکرام ایتام و اطعام نیازمندان "، تصریح کرد: طرح محسنین ‏بیشتر در قالب کمک های درمانی و نیز تامین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان و مسکن افراد تحت حمایت است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان بهرام سوادکوهی با اشاره به هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان، ابراز کرد: همه ‏ساله از پانزدهم ماه مبارک رمضان سالروز ولادت حضرت امام حسن (ع) تا بیست و یکم این ماه شریف، سالروز ‏شهادت حضرت علی (ع) هفته " اکرام ایتام و اطعام نیازمندان " نامیده می شود.‏

وی خاطرنشان کرد: در این هفته، کمک‌رسانی به ایتام و نیازمندان با جذب خیران، دامنه وسیع ‏تری به خود می گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به جذب حامی در طرح محسنین تصریح کرد: در این طرح خیران و نیکوکاران به ‏یاری خانواده های دارای سرپرست نیازمند شتافته و با حمایت های مادی و معنوی خود گره ای از مشکلات بزرگ ‏آنان را باز می کنند.

سوادکوهی اظهار کرد: خانواده های مشمول طرح ‏محسنین شامل خانواده های دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و ازکارافتاده و مشکل دار و یا خانواده هایی که ‏ضمن نداشتن پدر یا مادر دارای فرزند بیمار صعب العلاج می باشند، است.

وی افزود: تعداد کل حامیان طرح ‏محسنین در سال گذشته 3 هزار و 156 نفر بوده اند که یک هزار و 159 نفر آنها در ماه مبارک رمضان به جمع حامیان ‏این طرح اضافه شده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان افزود: طرح محسنین ‏بیشتر در قالب کمک های درمانی و نیز تامین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان و مسکن افراد تحت حمایت است.

سوادکوهی ابراز کرد: شهروندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت با شماره تلفن 32217757 که مربوط به ستاد اکرام ایتام استان اصفهان است، تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.