تاج خطاب به مدیران عامل باشگاههای کشور:

سازمان لیگ فوتبال آمادگی ارائه گزارش های مالی را دارد

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر اعلام کرد: این سازمان آمادگی دارد هرگونه ابهام مالی را در حضور نماینده حقوقی شفاف سازی کند.

به گزارش   حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران،در نامه مهدی تاج آمده است :با عنایت به آئین نامه رابطه سازمان لیگ و باشگاه ها لازم است باشگاه های محترم درامور فی مابین هرگونه سوال را مستقیماً و از طریق مکاتبات و استعلامات کتبی با این سازمان در میان بگذارند .

 طبق روال گذشته امور مالی سازمان لیگ آمادگی کامل و مستند برای ارائه گزارش های مالی و بستانکاری و بدهکاری باشگاه های محترم را دارد لذا باردیگراز همه مدیران محترم باشگاه ها خواهشمندیم در خصوص در آمد حاصله از حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی دور زمین و سامانه  6090 SMS و بلیط فروشی هرگونه ابهام مالی و عدم شفافیت و اعتراض به لیست پرداختی انجام شده توسط سازمان لیگ دارید نسبت به اعزام مدیر محترم مالی و حقوقی آن باشگاه اقدام و امور مالی سازمان لیگ موظف به هر گونه پاسخگویی لازم می باشد.

 در صورت عدم توجیه به صورت مکتوب و طبق آئین نامه سازمان لیگ و باشگاهها مراتب را به اطلاع این مدیریت و هیئت رئیسه رسانده تا اقدامات لازم به عمل آید.

انتهای پیام/
                                                                                                                  
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار