خبرنگاران اعزامی به وین پیش بینی کردند

توافق قریب الوقوع میان ایران و 1+5

نتیجه یک نظرسنجی از خبرنگاران نشانگر فضای مثبت مذاکرات است و شرایط طوری به نظر می رسد که خبرنگاران حاضر در وین برخاستن "دود سفید" از هتل محل مذاکرات را رویت کرده اند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، با شروع شدن دور جدید مذاکرات در وین تعداد زیادی از خبرگزاری ها خبرنگاران خود را از سراسر دنیا برای پوشش خبری  آخرین تحولات مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 بصورت به وین فرستادند.

از این رو خبرنگاران اعزامی لنز دوربین های خود را به سمت هتلی که مذاکرات در آن صورت می پذیرد یعنی هتل کوبورگ چرخانده اند و منتظر مانده اند تا در لحظه به لحظه از روند مذاکرات و حواشی آن مطلع شده و آن را به جهان مخابره کنند.



خبرگزاری برکینگ نیوز برای پیش بینی نتیجه مذاکرات از میان خبرنگاران حاضر در وین یک نظر سنجی ترتیب داد که از 204 خبرنگار شرکت کننده در این مذاکرات، 158 نفر این دوره از مذاکرات را موفقیت آمیز و نتیجه بخش دانستند، 32 نفر به توافق خوشبین نبوده و 14 نفر نیز به این نظر سنجی پاسخ ندادند.



نتیجه این نظرسنجی نشانگر فضای مثبت مذاکرات است و شرایط طوری به نظر میرسد که خبرنگاران حاضر برخاستن دود سفید از هتل محل مذاکرات را حس کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
رضا
۱۴:۱۷ ۱۶ تير ۱۳۹۴
من‌اص
لا‌به‌این‌مذاکرات‌یک‌درصد‌هم‌خوشبین‌نیستم.ایران‌را‌سرگرم‌این‌بازی‌های‌به‌ظاهر‌‌خوب‌کردن‌که‌‌از‌داخل‌به‌ایران‌ضربه‌بزنند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۶ تير ۱۳۹۴
تعداد زیادی از خبرگزاری ها خبرنگاران خود را از سراسر دنیا برای پوشش خبری آخرین تحولات مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 به سرعت به وین فرستادند.