سنندج؛

دعوت ازقایقرانان کردستانی به اردوی تیم‌های ملی

قایقرانان کردستانی در رده سنی زیر 23 سال به اردوهای تیم‌های ملی قایقرانی آب‌های آرام فرا خوانده شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج؛ اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام مردان در کمپ تهران با حضور 18 قایقران در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

در این اردو 18 قایقران در 2 بخش کایاک و کانو و در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و زیر 23 سال حضور دارند و جهت رسیدن به سطح آمادگی تا 5 مرداد ماه ادامه دارد.

«سعید هنردان» و «ماکوان باوانی» قایقرانان خوش آتیه کردستانی در رده سنی زیر 23 سال به این اردو فرا خوانده شدند و تمرینات خود را زیر نظر "عرفان کرمی" مربی کردستانی تیم ملی کانو پیگیری می‌کند.

دهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کانوی بزرگسالان مردان با حضور 5 قایقران برای حضور موفق در مسابقات انتخابی المپیک 2016 و قهرمانی آسیا 2015 اندونزی آماده می‌کنند. 

«شاهو ناصری»، دیگر قایقران ملی پوش کردستانی و قهرمان مسابقات کشوری و قایقران کردستانی شرکت کننده در رقابت های آسیایی اینچئون کره جنوبی در سال 93 در این مرحله از اردوی آماده سازی حضور دارد و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام خواهد داد. 

گفتنی است، این مرحله از اردوی آمادگی از 16 تیرماه 94 در دریاچه آزادی آغاز و به مدت 20 روز تا 5 مردادماه ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.