آسمان همچنان میزبان گرد و غبار/ کاهش دید سه کیلومتری در بندر عباس

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به غبار محلی همیشگی در بندر عباس و وزش باد این روزها قدرت دید تا سه کیلومتر کاهش می‌یابد.

آسمان همچنان میزبان گرد و غبار / کاهش دید سه کیلومتری در بندر عباسکبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به گرد وغبار حاکم در بندر عباس اظهار کرد: طی امروز و دو روز آینده آسمان بندر عباس آفتابی به همراه گرد و غبار و وزش باد است که طی آن سه کیلومتر کاهش دید در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز بندرعباس 42 و فردا به 38 درجه خواهد بود وهمچنین رطوبت دما به 83 درصد و سرعت باد به 8 متر در ثانیه می‌رسد.

رفیعی با اشاره به وضیعت  کلی هوای کشور بیان کرد: امروز در ارتفاعات شمال و غرب کشور سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده و وزش باد حاکم است که این وضعیت از بعد از ظهر چهارشنبه و پنجشنبه از شدت آن کم می‌شود.

وی افزود: طی دو روز آینده بخش‌های شرق، جنوب شرق و جنوب غرب وزش باد و گرد و غبار پیش بینی می‌شود که منجر به کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود که در همین مدت در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل طوفان گرد و غبار رخ خواهد داد و طی دو روز آینده شرق دریای عمان و بخش‌های مرکزی آن مواج پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: آسمان امروز تهران صاف و نیمه ابری است که اواسط روز کاهش ابر را خواهیم داشت و بیشینه‌ی دمای هوای امروز 40 و کمینه‌ی آن 28 خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار