امیر غفارمنش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استقبال از «دردسرهای عظیم 2» من را متعجب کرد

سریال «دردسرهای عظیم 2» با استقبال خوبی از مخاطب روبرو شده و این حجم واکنش خوب این را متعجب کرده است.

امیر غفارمنش بازیگر ارسلان در سریال «دردسرهای عظیم 2» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ویژگی‌های نقش خود در سری دوم گفت: من برای نقش ارسلان همان توانایی‌های گذشته‌ام را به کار بردم و شاید تنها، انرژی بیشتری صرف کاراکتر و شخصیت ارسلان کردم.

اما ویژگی‌های خاص و متفاوت آن نقش هنر نویسنده و کارگردان بوده که روی کار ایجاد شده است.

وی در خصوص سختی کار عنوان کرد: هم‌اکنون مشغول تصویربرداری قسمت‌های پایانی هستم و تا چند روز آینده کار ادامه خواهد داشت. این کار بهار و تابستان را در دل خود داشت چون لوکیشن در اطراف تهران است ابتدای کار هوا سرد بود حتی یک شب به دلیل لباس نازک تنم، چونه‌ام هنگام دیالوگ گفتن مدام می‌لرزید و در حال حاضر در فصل تابستان هستم که در محل تصویربرداری پشه و مگس زیاد است.

بازیگر «خوش‌نشین‌ها» در خصوص کار با بروز نیک‌نژاد اظهار داشت: کار با برزو نیک‌نژاد بسیار عالی است چون او هم روحیه‌اش را خیلی خوب حفظ می‌کند و هم به جزئیات توجه می‌کند از خواسته‌اش هم کوتاه نمی‌آید اگر برزو به خوبی فیلم‌نامه را درک نکند سکانس را ضبط نمی‌کند به دلیل شم نویسندگی بعد از خواندن فیلم‌نامه آن را کاملاً طراحی می‌کند و جدای از این خصوصیات، فوق‌العاده انسان باهوشی است.

وی در خصوص تفاوت این اثر با کارهای قبلی‌اش بیان کرد: نه تنها «دردسرهای عظیم»  بلکه کارهایی که در 5 سال اخیر بازی کردم یک تفاوت خاص و عمده دارد اینکه کار  شکلی شبیه زندگی دارد و بازی‌ها به سمت بازی نکردن می‌رود.

وی در ادامه تصریح کرد: قصه «دردسرهای عظیم» دارای تفاوت معقول است و اجازه اتفاقات غیر معقول را نمی‌دهد و بیشترین مسائل روزمره زندگی در آن شکل می‌گیرد و شاید همین مسئله دلیل ارتباط و جذب مخاطب با این سریال باشد.

غفارمنش در خصوص بازخورد مخاطب از این سریال اظهار داشت: بازخورد مردم از این سریال بسیار خوب بوده و از این استقبال متعجب شدم چراکه سریال‌هایی که در گذشته سری دوم آن‌ها پخش می‌شد با چندان بازخورد خوبی روبرو نبودند که خدا رو شکر مردم این سریال را دوست دارند.

غفارمنش در خصوص سختی کار در ماه رمضان عنوان کرد: کار در ماه رمضان سختی‌های خاص خودش را دارد و به طور مثال زبان روزه کار در لوکیشن‌های خارجی و حتی داخل خانه کمی طاقت فرساست چون نزدیک‌های افطار نای دیالوگ گفتن نداریم ولی از آن‌جا که این سریال در هنگام سفره‌های افطار مردم پخش می‌شود امیدوارم مردم بر سر سفره‌های افطار ما را از دعا خود بی‌نصیب نگذارند و یادمان باشند.

وی در خصوص اینکه دردسرهای عظیم به سری سوم کشیده خواهد شد یا نه؟ گفت: سری سوم هم باید به مانند سری دوم یک قصه‌ای جذاب‌تر و خاص‌تر از سری قبل داشته باشد وگرنه سقوط می‌کند.

مثل باقی سریال‌هایی که تنها دیالوگ می‌گویند و با لطمه روبرو می‌شوند من از ابتدا می‌دانستم سری دوم مخاطب را جذب می‌کند چراکه کار عجولانه نبود با توجه به بازخوردهای خوب مخاطبان ترس زیادی از ساخت سری دوم دارم چون ممکن است با این حجم استقبال روبرو نشود و مخاطب آن را پس نزند.

گفتنی است؛ سریال «دردسرهای عظیم2» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام در شب‌های ماه مبارک رمضان به‌ استثنای شب‌های احیاء از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۹:۴۹ ۲۰ تير ۱۳۹۴
سریال خوبیه.یه کم دیگه صبر کنید قسمت های حساسش هم میرسه.همین جوری جو ندین هرچی باشه از سریال پایتخت بهتره
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۰۰:۳۶ ۱۹ تير ۱۳۹۴
سریال خوبی است اما جذابیت سری اول را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۸ تير ۱۳۹۴
خیلیم عالیه ، منتها یه سری هستند که عادت کردند به همه چی نظر منفی بدن ، دلیل روانشناختیم داره بنظرم
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۴۸ ۱۸ تير ۱۳۹۴
اصلا فیلم جذابی نیست سری اول آن بهتر از این سری بود
Netherlands
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۸ تير ۱۳۹۴
واقعا مزخرفه
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۱۳:۴۲ ۱۸ تير ۱۳۹۴
واقعاَسريال خوب وسرگرم كننده اي است مردم مابه امثال اين سريال هاي صداوسيمانيازداردازتمامي عوامل اين سريال كمال تشكروقدرداني رادارم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۱ ۱۸ تير ۱۳۹۴
بسیار بسیار فیلم بی محتوا و ضعیفی است.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۲۴ ۱۸ تير ۱۳۹۴
اولا فیلم نه و سریال
ثانیا نظر شما قابل احترام اما در حضور خودتان نه اینکه انتقال و انتشار داده بشه
ثالثا بلاخره از ۱جا باید شروع بشه ساخت برنامه های عامه پسند
یا علی مدد
آخرین اخبار