تبریز؛

حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی از اولویت های مدیریت آذربایجان شرقی است

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری آذربایجان شرقی گفت: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی از اولویت های مدیریت استان آذربایجان شرقی است.

حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی از اولویت های مدیریت آذربایجان شرقی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صریحی، در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر افزود: با توجه به اعتبارات محدود دولتی لازم است جهت تولید و اشتغال، سرمایه های بخش خصوصی نیز جذب شود که در این راستا یکی از اولویت های مهم حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی است.
 
وی با بیان اینکه توسعه شهرستان های استان آذربایجان شرقی بر مبنای سند تدبیر و توسعه است گفت: از مسئولان زیربط انتظار داریم با عملیاتی کردن این سند گام بردارند و اگر مشکلاتی نیز باشد به استان اعلام کنند تا رفع مشکلات شود.
 
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری آذربایجان شرقی گفت: الکترونیکی کردن برنامه های سند تدبیر و توسعه در استان از اولویت های دیگر است که بعد از  نصب نرم افزار ارایه خدمات و برنامه ها به جای کاغذ به صورت نرم افزاری خواهد بود.
 
وی یکی از کارهای انجام شده در استان آذربایجان شرقی در امر تسهیلات سرمایه گذاری ایجاد پنجره واحد اعلام کرد و افزود: امیدواریم با همکاری بیشتر دستگاه های زیربط در کمترین زمان استعلامات سرمایه گذاری اعلام شود.

صریحی  گفت: عکسبرداری هوایی از معادن موجود استان آذربایجان شرقی از دیگر برنامه هاست.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.