ساری؛

امام جمعه بهشهر: روز قدس مظهر حمایت جهانی از مردم فلسطین است

امام جمعه بهشهر با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : روز قدس از جمله مظاهر حمایت جهانی از مردم رنج کشیده فلسطین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ حجت الاسلام سیدعربعلی جباری افزود حضورمردم در راهپیمایی این روز علاوه براعلام ضدیت با استکبار در ابعاد گسترده تری می تواند زمینه ساز برای حکومت واحد جهان اسلام باشد.

وی بیان کرد : حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس برای تبیین و تبلور وحدت جهان اسلام در مقابل آمریکای جنایتکار ضروری است.

امام جمعه بهشهر افزود: این روز به عنوان یادگار امام خمینی (ره) نقطه اتحاد ملت های مسلمان جهان و روز حمایت از فلسطین و قدس است.

حجت الاسلام جباری ادامه داد: حضور مسلمانان جهان در راهپیمایی این روز به عنوان حرکتی عظیم می تواند نوید بخش و بسترسازی برای حکومت امام عصر(عج ) باشد.

وی تاکید کرد: مظلومیت مردم فلسطین می طلبد که همگام با آن ها، فریاد مسلمانان به گوش جهانیان برسد.

امام جمعه بهشهر با اشاره به اینکه روز جهانی قدس از پشتوانه مردمی برخورداراست گفت: مردم مسلمان جهان این روز را باشکوه تراز سالهای گذشته برگزار خواهند کرد.

حجت الاسلام جباری افزود: مردم بهشهر همواره در خط مقدم حمایت از انقلاب اسلامی و برادران مسلمان خود در سراسر جهان حضور داشته و با حضور خود در راهپیمایی روز قدس در دل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی وحشت ایجاد می کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.