اصفهان؛

راه اندازی اتوبوس سیار پیشگیری از اعتیاد ، گامی در راستای ارتقای سلامت اجتماعی

اتوبوس سیار پیشگیری از اعتیاد در راستای ارتقای سلامت اجتماعی برای اولین بار در اصفهان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از صفهان، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در مصاحبه ای با خبر نگار باشگاه خبر نگاران ، با اشاره به راه اندازی اتوبوس سیار برای اولین بار در استان اصفهان گفت: امیدواریم با همکاری و مساعدت واحد اتوبوسرانی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با راه اندازی اتوبوس سیار، در راستای کاهش تقاضای مواد مخدر به رسالت دینی و اجتماعی خود عمل کنیم.

صادقی هدف از راه اندازی این اتوبوس را آگاه سازی، مشاوره و پیشگیری از اعتیاد در شهرها و محله های مختلف در سطح استان اصفهان برشمرد. و افزود: تاکنون برنامه های آموزشی در رابطه با آشنایی با اعتیاد و پیشگیری از آن در سطح شهر اصفهان صورت گرفته است، و اینک اتوبوس سیار به صورت رایگان و در دسترس عموم قرار می گیرد تا در سطح شهر بخصوص مناطق محروم در گردش باشد و از این راه بتوان در راستای آگاهسازی و پیشگیری از سوء مصرف مواد و کاهش آسیب های اجتماعی گامی موثر برداریم.

وی، راه اندازی اتوبوس سیار را گامی در راستای عملیاتی شدن برنامه جامع پیشگیری از اعتیاد و ارتقاي سطح سلامت اجتماعي شهروندان و كاهش آسيب هاي اجتماعي در سطح جامعه دانست.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با بیان این مطلب که پيشگيري از اعتياد مهم ترين شاخصه ارتقاي سلامت اجتماعي است، اظهار کرد: طراحی داخلی این اتوبوس در قالب یک نمایشگاه کامل از انواع مواد مخدر، کتاب، بروشور و میز برای مطالعه می باشد.

وی افزود: فضای بیرونی این اتوبوس حاوی پیامهای مختلف پیشگیری از اعتیاد است.

در مراسمی با حضور مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، مدیر عامل شرکت اتوبوس رانی اصفهان، معاون پیشگیری و جمعی از مسئولین، کارشناسان و مددکاران اداره کل بهزیستی استان اصفهان و جمعی از کارشناسان معاونت امور اجتماعي شهرداري اصفهان، برای اولین بار در استان اصفهان این اتوبوس سیار پیشگیری از اعتیاد راه اندازی شد

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.