از «تابستانه» تا «در میانه» در نگارخانه‌های شهر

در نوزدهمین روز تابستان حدودهفت گالری میزبان اثار تازه‌ای از مجسمه سازان، نقاشان و... هستند.

علی داوری هنرمند و عضو انجمن مجسمه سازان در گفتگو با خبرنگار  حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به افتتاح دو نمایشگاه مجسمه در جمعه، نوزدهمین روز تیرماه گفت: علاوه بر نمایشگاه چهار سوی خیال که در خانه هنرمندان برگزار می‌شود بعد از ظهر فردا نمایشگاه اثار حجمی و مجسمه در گالری شیرین افتتاح می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با عنوان «در میانه» منتخبی است از آثار مجسمه سازان زیز 35 سال که به غیر از اعضای انجمن شامل کارهای هنرمندان دیگر نیز است؛ همچنین موضوع و مواد به کار برده شده برای ساخت آثار نیز آزاد بوده و تنها شرط شرکت در آن داشتن سن زیر 35 سال است.

داوری خاطر نشان کرد: حدود 29 کار در این نمایشگاه وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند تا 31 تیرماه، همه روزه به جز دوشنبه‌ها برای دیدن این آثار به محل گالری واقع در كریمخان زند، خیابان سنایی، كوچه‌ سیزدهم، پلاک 5 مراجعه کنند.

لازم به ذکر است؛ علاوه بر این دو نمایشگاه، جمعه 19 تیرماه سه گالری دیگر با آثار جدیدی پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود از جمله گالری «طراحان آزاد» که تا 24 تیر‌ماه میزبان آثار نقاشی «آذرمیدخت الهی»  با عنوان «کودکی ناتمام» است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به جز پنجشنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 به محل این گالری واقع در خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک5 مراجع کنند.

 همچنین گالری اعتماد و اعتماد2به نشانی نیاوران، میدان یاسر، خیابان یاسر، خیابان موسوی، خیابان بوکان، دوراهی سمت راست، پلاک 4 تا دوم مرداد برگزار کننده‌ی نمایشگاه گروهی تابستانه با آثاری از حدود 22 هنرمند است.

گفتنی است؛ گالری اعتماد سه و چهار نیز با حدود 18 هنرمند میزبان نمایشگاه دیگری با عنوان تابستانه هستند، این دو نمایشگاه واقع درخیابان باهنر(نیاوران)، نبش خیابان دلشاد، شماره ۱۶۱  تا 2 مرداد‌ماه، همه روزه به جز دوشنبه‌ها میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.